Olen kuullut pilvien jylinän.
Nähnyt sydämen muotoisen salaman.
Vilkaissut keskipäivän
liikkumattomaan varjoon.
Tuntenut kädet, jotka ovat
riisuneet minut.
Suudellut intohimoisesti
suljetuin silmin.
Antautunut polttavaan kiihkoon.
Olen aistinut kuinka tunne viilenee,
hiljaiset kuiskeet yössä loppuvat
Olen..
Olen.....
14
367
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
saanut kokea paljon kaikkea hyvää ja joskus jotkut hetket ovat huumaa joka kestää vain pienen hetken.Lämpö säilyy sen ajan mutta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja kyllä niitä rakkaita palasia löytyy elämän palapeliin.Sydämellinen kiitos kauniista runostasi ja lämmin ilta halaus!
- padme_amidala
*huokaus*
- lindalinda1
tulihan sieltä pidempi, kuten lupasit.
Viet jalat alta tällä runollasi nainen !
En osaa sanoa mitään, en yhtikäs mitään - huoks.tämä ei ole se runo, jota aioin...
päätös muuttui hovissa ;)
Mie tulen auttamaan siut pystyyn sisko,
jos vähän odottelet.:D
Runolauantaita.
- tomppa2006
...on koettu ja tunnettu samoja tunteita...
Runosi on lähellä dokumenttia...mutta silti niin rakkausruno kuin vaan olla ja osaa. Minä tykkään, kun osataan sanoa tuntemukset sanoin. Pidin paljon runostasi.On mukava herätä aamuun ja
saada näin mieltä lämmittävä viesti.
Sinun paidassasi lukee varmaan; ihana;)
- Mysteriet
Aivan uskomaton runoilija !
Upea Runo !!!Minä en tuohon osaa sanoa mitään,
kun en ole asiantuntija.
Mutta nöyrän kiitoksen lähetän ilmojen halki,
loistavalle runoilijattarelle, Sinulle:)
- kaaru
Olen huomannut kuitenkin
kun tunteet viilenee
jää siitä
jotain minuun
Unelmat - jpntar
Palapeli on koottu palasista..hyvistä ja huonoista hetkistä. Niistä syntyy kokonaisuus, ja Sinäkin olet osa jotain suurta tässä koko rakennelmassa :)
Aamuaurinko tuokoon siis mukanaan rintaasi uskoa huomiseen :)Sinulle kumarrus kauniista sanoistasi.
Tämä runo oli sellaista pohdintaa,
vähän kuten Tomppa sanoi kommentissaan,
"melkein liippasi dokumenttia".
Näin meitä suuri maailmanpyörä pyörittää.
Aurinkoa huomiseen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889