Hei Ville!
Elä ota mallia Heath Ledgeristä! Ei kannata kuolla! Parempi elää ja nauttia elämästä! Sulla on paljon vielä annettavaa!
Minua vituttaa eniten Jimi Hendrix! tai John Lennonin kohtalo!
Live! Man Live!
Elä ota mallia!
3
646
Vastaukset
- gothicmom
on vähän koittanut olla "terveellisemmin" :).Viisas ja komea mies :) Nam.
- kmao
lopettaa tupakoinnin niin kaikki ois kohallaan.
- Vitsausko?
Jos puhutaan kovimmasta Rock'n Roll tähdestä eli Elviksestä niin en voi muutakuin ihmetellä hänen manageriaan sun muita business-heeboja jotka antoivat maailman ensimmäisen ja parhaan rock-tähden rapistua ja kuolla 42-vuotiaana.
Surkeeta. Hitto luulisi, että jos pääsee kovan muusikon manageriksi niin olisi edes jotenkin kiinnostunut staransa kunnosta.
Eniten nostan hattua Mick Jaggerille. Hepulla ikää jo 'jonkin verran' ja jätkä vetää vieläkin upeita keikkoja.
Hendrixin kohtalo vituttaa suunnattomasti samoin Morrisonin.
Mutta ... fiksut pärjää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722