♥
"tuota puseroa
en ole nähnytkään ennen"
olen suoriutunut
vaativasta tehtävästä
arktisissa olosuhteissa
nyt helpottaa
hän osaa rakastaa
♥
uusi pusero
12
361
Vastaukset
STT;n uutisia.
Suomesta on löytynyt erittäin harvinainen laji,
Mies, joka huomaa naisen uuden vaatteen.
Asian todenperäisyyttä tutkitaan parhaillaan.
Kyllä varmasti helpottaa nyt, kun tiedät asian oikean laidan.
Mukavaa alkanutta lauantaita:)- padme_amidala
ei huomannut edes minua, saatikka vaatteitani. Tarkoitin, että osaa rakastaa oikealla tavalla huomioonottamalla toisen. Sydäntä lämmittää, kun seuraa vierestä.
Mukavaa lauantaita sinulle : )
- tomppa2006
...miesten ja naisten välillä on varmaankin suhtautuminen vaatteisiin. Miehet ostavat uuden puseron, kun tarvitsevat uutta puseroa. Naisilla uuden puseron hankintaan liittyvät syyt ovat moninaisemmat, heh...
Runosi on miellyttävää luettavaa. Tuli heti mieleen, että huomasin kyllä rouvan uuden puseron, mutten muistanut sitä hänelle kertoa.
*hymyilee*- padme_amidala
Tuo puserojuttu oli helpoin kirjoittaa lyhyeen runoon, niistä monista muista asioista, joista huomaa hänen huomioivan toista.
Iloista lauantainjatkoa sinulle : )
- kaaru
ihana, että löytyy heitäkin, jotka huomaavat myös vaatteet. Toisen huomio piristää päivän...hymyilee:)
- padme_amidala
kukapa ei huomiosta piristyisi. Kiitos palautteestasi : )
- *Rakkaudenlahja*
ainutlaatuinen mutta tässä on rakkautta.Niin erilaiseenkin runoon saa jo paljon.Sydämellinen kiitos tästä runostasi!
- padme_amidala
Mukavaa, kun löysit taas runon ytimen ja hengen. Kiitos kauniista palautteestasi.
- Mysteriet
Tommosta miestä ookka *nauraa*
Jestas ku ihana runo - osaat Sinä !- padme_amidala
eikä minun tarvitse nipistellä nähdäkseni olenko hereillä. Kissa kynsineen pitää huolen siitä.
Kiitos hymyilyttävästä palautteestasi : )
- *MURUKULTA*
Siis tarkoitatkos että joku äij...mies näkee
jos on uusi pusero?...No, huhu...
Aivan selvä keräilyharvinaisuus!! Tänne!! ;þ- padme_amidala
Odottele vähän Murukulta, poikani on vasta miesten koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989