toi suomi24 treffipalsta. siis mä en tottapuhuen ymmärrä, siis toiset etsii siellä ihan oikeesti itselleen joko ystävää tai sitä omaa rakasta
mutta toiset etsii vaan seksiseuraa ja usein naimisissa olevat äijät!!!
mulla on ollut 2006 vuonna ekan kerran siellä profiili.
sillo tutustuin muutamaan mieheen, yhdestä tuli ystävä, toisen kans eka tapaaminenkin oli jo et ei vois kumpaakaan vähempää kiinnostaa..
sit tuli pari äijää jotka kumpikin selvis et toinen on 40 naimisissa ja peheellinen mies ja vitsi ihan hullu. alkuun se oli ihan ok oloinen sun muuta.
ja en ees alkuu tienny et naimisissa, hyvin osas filmata tälläselle nuorelle muijalle...
sit mulle selvis et varattu äijä, kieltäydyin seksistä, tapaamisista yms. mies alko lähettää viestiä et hän kostaa sulle jos et anna hänelle p***ua...
lopulta silt tuli viesti et kosto on verinen, et voi käydä huonosti yms, sit se väitti että tää nyt oli pilaa kun mä sanoin et näytän poliisille noi viestit
ja kun väitti olevan pilaa, sanoin et tajuaako et tollasesta ei saa tehdä pilaa, meen poliisille jos jatkuu... äijä oli muutaman kuukauden hiljaa kunnes taas vonkas
meikäläinen vaihto puhelinnumeron ja salaiseksi (no onneksi entinenkin numppa oli salainen)
toinen äijä oli sit 30 v joka kans selvis naimisissa olevaksi seksin perässä juoksevaksi...
poistin lopulta profiilinikin.
2007 vuonna tein uuden profiilin uudella nimimerkillä, kappas, osa yhteyttä ottaneista oli ennenkin seksiä kyselleitä äijiä...
ja niitä on paljon, siis tosi paljon. siellä on jopa samalta paikkakunnalta millä asun ja lähiympäristöstä ihan hurja määrä, jopa sellasia joita tunnen
vähän muutama säikähti ku tajus et on tuttuja...
mutta mua oikeesti ärsyttää tyypit jotka hakee seksiseuraa, siis varsinkin naimisissa olevat, just tollaselta palstalta joka ei mun mielestä oo tarkoitettu seksin hakuun...
mut löysimpä mä sitten sieltä ihanan vapaankin miehen :)
mutta mun mielestä seksi yms juttuja hakevat sais sit toivoa vaikka siihen tarkoitukseen omaa palstaa, mielestäni treffipalstalle ne ei kuulu, tää on mun mielipide
ärsyttää oikeesti ehdotukset ei jos sexailtas ilman sitoumuksia jne
suomi24-treffipalstasta
3
1685
Vastaukset
- Lonely_Soul
Kuspäät kyllä lahjakkaasti pilaavat Suomi24:n treffipalstan, se on ihan fakta. Itsekin olin menettämässä uskon koko touhuun täällä 24:ssä, kunnes vihdoin löytyi todellinen helmi. Eli kuin oikein vain jaksaa etsiä niin kyllä täältä saattaa löytyä ihan kunnon miehiä/naisia. :)
ne kuvan pyytäjät ja sitten kun lähettää kuvan niin mitään ei kuulu, sitten kuvan pyytäjällä itselläkään ei ole kuvaa profiilissa.
- juupajuujoo
juu noi kuvan pyytäjät, eka pyytää laittaa kuvan ja sit sanoo et laittaa omansa paluupostissa, mä sain joo muutaman kerran tosi ihania kuvia takas, kuvassa oli miehen penis...
sit sori mul ei oo ku tollasia kuvia koneella...
öö kyl mä ennemmin kattoisin eka miltä yläpää näyttää ennen kuin se alapää.
sit sekin joo et miksei ihminen voi sit sanoa suoraa jos naama ei miellytä vaan sit vaa "kadotaan"
sama juttu se et on sovittu se eka tapaaminen, sit toinen sanoo et kattellaan jne.
yksikin laittelin vielä 3 kk tapaamisen jälkeen viestiä ja oltiin sit sovittu uus tapaaminen no sit se laitto viestii et ei nyt pääsekään. muutaman viestin se laitto et katotaan koska tavataan ja lopulta ei enää kuulunu mitää
hei älkää sit antako ees mitää toivoa uudesta tapaamisesta jos teitä ei kiinnosta vaan sanokaa sit et sori et oo mun tyyppiä kun se et annat kaikkia lupauksia ja sit katoat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889