♥
ohoi sinä siellä
älä yhtään kiellä
varaskin olet vielä
huomasin vasta lähdettyäsi
katalan, julkean tekosi
sydämeni otit mukaasi
anteeksi sen sulle annan
onhan sillä paikka parhain
povitaskussa sun talvitakin
lähellä sydämen parhaan
se hiljaa hyrisee laulujaan
pakahduttavasta onnestaan
aina, aina vaan
♥
varas
20
401
Vastaukset
- tomppa2006
...poliisiasemalle, olen syyllinen, yksi niistä varkaista...
Täällä kirjoitettavien runojen vaihtelevuus takaa lukijalle nautinnon. Sinun runosi tarjosi minulle suuren ilon!- padme_amidala
kumpi on hauskempaa, runojen kirjoittelu vai näiden mieltä lämmittävien palautteiden lukeminen.
Mukavaa pakkasmaanantaita Sinulle : )
- *MURUKULTA*
*juoksee hammasharja suussa, rullat päässä aamutossut jalassa ja kauha kädessä pihalle*
- MISSÄ? Kyllä minä sen kiinni saan!
- TÄH! Väärä hälytys... Ai..Juuh! Tuota,,huomenta vaan naapuri..köhöm..*repii aamutakkia tiukempaan*
- Ja sinnekin oikein hyvää,,huomenta..Äh..
- Heheehe...Pientä...pakkasta...Jaaaa!..Jos sitä kahville.. *hymyilee suu vaahdossa*
- Kiitti vaan padme_ , Arvaa nollasivatko 'kahelimittareita' meitsin kohdalla vieläkään,,,, :]
- Sou! *läpsyttelee sisälle*
- Aamukahvi maistuu varmaan sullekin \_/? ja mukvaa alkavaa viikkoa! :)- padme_amidala
naapurisi varmaankin kurkistelevat verhojen takaa päivät pitkät touhujasi. Mistä sinulta oikein kumpuaa nuo hauskat ajatukset ja vielä näin aikaisin aamulla. Minä en jaksa ajatella muutakuin kissaa, jolle olen tilannut hammaskiven poiston ja hävittänyt sen lapun missä aika oli. Muistan vaan että se on tälläviikolla *huokaus* ja sata euroa taas siihenkin.
Hauskaa maanantaita sinulle : )
P.S Kiitos kahvista se on tarpeen : )
Sinulla on rakkautta vaikka muille jakaa
ja
runosi suloisen ihania ;)
Viikonalkua Sinulle Pdme :)- padme_amidala
luulin, että hyrisijä oli tuo kissa olkapäällä : )
Kuulakkaan raikasta pakkasmaanantaita sinulle : )
- kaaru
miten söpö, siis oikeasti ja vielä aurinko paistaa..
Sinä Padme osaat:)- padme_amidala
Harmi vain, että tarina on tosi. Tukkapöllyä mokomalle varkaalle pitäisi antaa.
Aurinkoista maanantaita sinulle : )
Niin siinä käy kun tuntee.
Kun antaa sielulleen vallan.
Viedä minne sattuu.
Ja silloin se tapahtuu.
Iloa pakkasenpurevaan päivään- padme_amidala
Mukavaa, jos löysit runostani iloa päivääsi.
Raikasta maanantaita sinulle (älä vaan käy nyt uimassa)
- peres
Tuo on suurta rakkautta
Varkaille ei juuri armoa anneta
Pitää olla juuri sellainen sydän kuin sinulla
Liian arvokas jota ei jälleenmyyjille jopata
Hieno runo- padme_amidala
tuo auringon kirkas valo varmaankin häikäisi niin, että silmiin tuli vettä.
Onpa kaunis ja lämmittävä palaute tosiaan.
Kiitos Sinulle ja hyvää päivänjatkoa.
- Mysteriet
Sekö rosmo vei Sun sytämen...?
Siitäkö rosmosta noin kauniisti kirjottelet...?- padme_amidala
en kai paljonkaan älynnyt vastustella. Voi olla että liian helpolla luovutin, joten syytä on on minussakin.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle Mysteriet : )
- lindalinda1
sydämen varas, sydämen valtaaja.
Hyrinä, voi kuinka suloista se onkaan.
Ihana runo Padme, miu mau mukkaan.- padme_amidala
Tämähän on vain niitä tavanomaisia aamutuherruksiani, unenpöpperössä tehty. on tainnut olla liian mollivoittoista kirjoittelu palstalla, kun tämä vaatimaton tekele sai näin paljon kiitosta.
Kiitokset ovat kyllä tervetulleita, vaikka vähän punastellen niitä luenkin. Mieltä ne lämmittävät, niinkuin itsekin tiedät.
Runollisen kaunista talvipäivää sinulle Linda : )
- *Rakkaudenlahja*
kuvailtua.Erilaisuudellaan nämä runot ilahduttavat paljon.Sydämellinen kiitos tästä runostasi!
- padme_amidala
Sinun kommenttisi ovat aina niin mieltä lämmittäviä.
Hyvää yötä/huomenta sinulle : )
varastaa nyt toisen sydän..antamatta omaansa tilalle..miten sitä nyt sydämettä?
- padme_amidala
ei tiennyt hän niin tehdessään, mihin oli joutumassa. Sydämeni hyrisee ja laulelee hiljaisella, mutta jatkuvalla äänellä 24/7, niin että hänen on lopulta luovutettava ja annettava omansa vastalahjaksi.
Kiitos palautteestasi ja mukavaa tiistainjatkoa: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969