♥
takastani
et löydä sinisenä
hehkuvia hiiliä
kiukunhäkää tuottamassa,
se ei savuta kitkerää
äkäistä savua,
savupelti on aina auki,
jotta huono ilma virtaisi
ulos yhtä nopsasti
kuin se syntyykin
takassani
hiilet hehkuvat
tulipunaisena
kuumuuttaan
jollei siellä
sitten roihua
polttava rakkauden
liekkimeri
takkani
ääressä, pehmeä matto allasi
voit lämmitellä varpaitasi,
ellet pelkää kipinöiden
polttavan ikuisen jäljen
sydämeesi
♥
takkani ääressä
14
250
Vastaukset
Kaunis hehku rakkauden .Takassasi ..niin...
loppu hyvä.ikuinen jälki .kumpa muistaisimme sen..
Kiitos kauniista runosta.
Ter kobo- padme_amidala
Palautteesi oli miellyttävää luettavaa : )
Mukavaa tiistainjatkoa sinulle : )
Olet kyllä varmasti mainosalalla, ja jos et,
niin
kannattaisi harkita:)
Sinä tykität niin mahtavasti tässä,
ihme jos et ole illalla jo takan edessä pitkällään varpaita lämmittelemässä ;DD- padme_amidala
vaan tänään en keksinyt muuta. Ja onhan sitten tuoteselosteessa tuo varoitus "vaarallisuudesta" taiteen sääntöjen mukaan. Kiitos palautteestasi.
Mukavaa tiistainjatkoa sinulle : )
- kaaru
vahva rakkaus roihuaa tästä:)
- padme_amidala
kiitos mukavasta palautteestasi ja hyvää tiistainjatkoa : )
- GloriaJoy
ja kypsästi kun rakkaus rakentuisi ja tuulettuisi kaikkialla, olisivat ihmiset onnellisia ja rakastuneita - aina
- padme_amidala
palautteesti oli mukavaa luettavaa. Aivankuin hyvät runosi, jotka olen kiinnostuksella lukenut, vaikken ole ehtinyt kommentoimeen.
Hauskaa tiistainjatkoa : )
- lindalinda1
alhaalta ylöspäin nyt sivustolla.
Hymy nousee viimeisen säkeistön lopussa, huumoria
rakkaudessakin olla pitää. Jollain lailla runos-
sani on kliseinen tunnelma, mutta silti siinä on
joitain hauskoja piirteitä, jotka pelastavat sen
kliseisyyden.
Miellyttävää luettavaa.- padme_amidala
Alkuosaa muotoilin pidempään, ettei vaikuttaisi itserakkaalta, kun kuitenkin olen vaatimaton luonteeltani. Viimeinen säkeistö putkahtikin sitten ihan itsekseen.
Runoisaa tiistainjatkoa Sinulle,
palstalla ainakin näkyy olevan vilskettä : )
- *MURUKULTA*
Maailman surkein pesänsytyttäjä täällä, hei! ;)
Minä tarvitsen tankkiautollisen bensaa että saan etes takkaan tulen,,
Ja sinä se saat tuommoisen 'hiilloksenkin' noin vain..*huoh*..
Roihuja vain pvääsi, padme_ ! :)
*Muru pyörittää puupalikkaa* Elokuvissa tämä aina onnistuu..'puuhhh'... :\ ...'pihkura'...- padme_amidala
ovat hyvä apu, käytän niitä sytykkeenä, vaikka joudenkin huhujen mukaan näin ei saisi tehdä. Onhan minulla mökillä apuna myös todella kuivat puut, joita on vahingossa tullut 10 mottia. Enhän voinut tietää, että perälava on traktorin perälava ja että siinä oli korotetut reunat.
No pyyhippäs se noki jo pois nenusta.
Rattoisaa tiistainjatkoa Sinulle : )
- Mysteriet
Mistä ihmeestä Sinun sanasi oikein tulevat???
Kerro heti - tää on upea ja lämpöinen runo !
Teini sanois tähän; ihQ d4- padme_amidala
kuin sinulla. Sydämestä ne tulevat. Minun sydämeni on vain huonompi ilmaisemaan ajatuksiaan, kuin sinun sanataiturin.
Iloista tiistainjatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979