tunsin kerran miehen
jolle rakkaus oli
vain erotiikkaa
miehen ainoa tie
oli yhden illan lempi
tosi rakkautta pelkäsi
empi
tai
niin kuin itse sanoi
on elämä raju
ei siihen tarvita romantiikkaa
senkun lemmit niin
että karkaa taju
tuli kohtalo jälleen kerran
pehmensi korskean
orin
tuli nainen
joka pelissä enää
ei ollutkaan ilmainen potti
siltikin
turhan kauan se kesti
ennen kuin
mies kynän
näin käteensä otti
uros
4
168
Vastaukset
Oikea tamma ja orista
tulee lauhkea, kuin lammas:)
Runo, joka on kirjoitettu
peiliin katsomalla,
olet rohkea.- kaaru
olet rohkea ja kiva kun nyt sen kynän otit käteesi...saan näitä joka päivä täällä ihailla. Olet taituri:)))
tuli nainen
joka pelissä enää
ei ollutkaan ilmainen potti
Tuossa käy välillä huonosti ja sitten sattuu, molempia...ehkä vain toista - Mysteriet
...karkaa taju *kops*
Upeus - lindalinda1
Tässä vasta runojen runo Peres.
Mitä Sinusta enää irtoaakaan, Sinä olet ihme.
Tällaista runoa kirjoittaa mies, joka on itse
vaatimattomuus. Voit lopettaa sellaiset puheet,
ja kylpeä suosion virrassa.
Onneksi sen kynän viimeinkin löysit, ja tuot näi-
tä runojasi nautittavaksemme.
Että voikin olla mahtavaa luettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009