En viime yönä nukkunut
valvoin pitkän yön miettien
meitä kahta kun olit ainoa
joka sydämein ehkäksi saa
sydän on pariton mielikin
niin surullinen ja onneton
kun vain tuo uskomaton
suuri kaipuu lähelläin on
mieleeni saapui jostain
hyvin kaunis laulu jota
minä jäin laulamaan
kauniiseen yöhön yksinäin
sinulle nyt tahtoisin
tämän laulun laulaa ja
sen lahjoittaa joka sinusta
rakkaasta minua muistuttaa.
♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪
Meren rantaan käveltiin
kerroit lähteväsi pois
mä hiljaa itkin pelkäsin
en irti päästää voinut ois
uskottiin unelmaan joka
sinisenä soi se uni
meidät yhdistää sen
syliin nukahtaakin voi
lintu nousee siivilleen
se lentää suoraan
siniseen valoon auringon
sen laulu katoaa
syliin taivaan sinisen
syliin tähtien ja
kuun hellään huomaan
nukahtaa sä voit.
♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪
Kyyneleitä
10
494
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Olipas kaunis! Aisti yön herkän hetken!
Näin jo kyyneleetkin ja ikävän,,,
Iso halitushalausrutistus sinulle!
Vielä kevät tulee.. :) *Muru huiskuttaa* :]- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen kiitos sulle kauniista komemmentistasi ja myös käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!
Kiitos päivääsi.
- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen kiitos kommentistasi ja käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa!
- padme_amidala
Sydämestäsi olet luonut kovin kauniin ja herkän runon tänne. Kiitos lukuhetkestä. Toivon, että ensi yönä saat paremmin nukuttua.
- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen kiitos kauniista kommentistasi ja myös käynnistäsi!Ihanaa päivän jatkoa ja itsekin toivon että ensi yönä saan nukuttua paremmin!
Lähetän surun karkoitustomua,
ison pussukan ja toivon sen auttavan.
Kiitos runoistasi, R-L:)- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen suuri kiitos todella kauniista kommentistasi ja kiitos myös käynnistäsi!Ihanaa illan jatkoa ja halaus!
- tomppa2006
...kuvaa hyvin kirjoittamaasi runoa. Olet lahja rakkausrunoudelle...
Kaipuun ja muistojen kuvausta parhaimmillaan. Käytät erittäin kauniita sanoja, on ilo lukea runoasi, kiitos paljon sinulle!- *Rakkaudenlahja*
minähän menin ihan sanattomaksi kommentistasi!Sydämellinen kiitos sinulle kuitenkin kommentista ja myös käynnistäsi!Mukavaa illan jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059