♥
tätä totuutta ei voi kierrellä,
ei kaarrella, eikä koristella
raaka totuus on, että
rakastan sinua aivan liikaa
joskus tuntuu synniltä rakastaa
ketään näin paljon
♥
raaka totuus
12
286
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
rakastaa toista hyvin paljon ehkä niin että se tuntuu liialta.Mutta se on suurta rakkautta ei muuta.Sydämellinen kiitos taas kauniista runostasi ja iltaasi lämmin halaus!
- padme_amidala
Sinulla on aina kaunis ja viisas ajatus vastapalvelukseksi runost. Kiitos siitä. Hyvää yötä sinulle : )
- tuonpuoleinen (ei kirj.)
^^
joka ei ilmaa hengittäessään nauti sen
mausta
liika rakkaus musertaa ajan ja materian kuten
maailmalle on käynyt kohdallamme
mutta pelastuksemme sanottakoon kun kerran päätettiin syntyä mihin muotoon tahansa niin
yritetään edes rakastaa maltillisesti lähimmäisiämme niin rauhassa on kivempaa
~¨- padme_amidala
Siinä on niin paljon viisaita ajatuksia, että laitan ne mietintämyssyn alle varastoon.
Hyvää yötä sinulle : )
Se on jo taidetta.
Yötä lumista.- padme_amidala
on sinun ihanat runosi : )
Mukavaa pikkupakkaspäivää sinulle : )
- *MURUKULTA*
Tuota vastaan minä tappelen!
Minusta ei voi rakastaa liikaa!
Osata rakastaa on lahja!
Siispä - rakasta niin että
mutterit ja pultit lentää,
siitä huolimatta se kestää! :D
*Muru konttaa lattialla ja kerää hyötytavaraa* ;þ- padme_amidala
minäkin konttailen lattialla ja keräilen tavaroita, mutta ne ovat arkisesti pinen villipedon tiputtelemia. Suunnittelen jo siirtymistä minimalistiseen sisustukseen, jotta pääsisin helpommalla *huokaus*
Tuoksuvaa Rock-päivää sinulle : )
- lindalinda1
eipoo pilattu liioilla säkeillä tämä runosi,
mutta mukavasti se kolahti näin aamuun.
Jotenkin tuo toinen säkeistö viehättää,
mutta kokonaisuuskin - kyllä.
Kaffelle ny, ja aamutoimiin - palaillaan.
Niin ja huomenta.- padme_amidala
rakkausruno ilman koristeita vaihteeksi. Se kun halusi tuollaisena tulla, niin ei sitä voinut vastustaa.
Pirteää pakkastorstaita sinulle : )
Anna palaa vaan, ei sitä tunnetta ole koskaan liikaa:)
Eikä tämä ollut raaka totuus, vaan ihan "kärvähtänyt" ;)- padme_amidala
totuus ei pala tulessakaan Marin : )
se ei voi kärväthtää. Kiitos hymyilyttävästä palautteestasi.
Mukavaa rokkapäivää sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049