Jos veskarimies on kiinnostunut, katsooko hän yleensä suoraan silmiin (kuten skorppari)kiinnostuksen kohdettaan vai olenko kohdannut jonkun yliujon yksilön?
Tai voihan tietysti olla niinkin, että ulkonäkö suorastaan raapii silmiä....
Kiinnostunut vesimies
:o?
4
1515
Vastaukset
- Minun tapauksessani
et voisi olla huomaamatta kiinnostustani.
- saattaa
esittää että ei kiinnosta yhtään vaikka kiinnostais :D. Sillon ei katso silmiin.
- Ujopelkuri...
Itse olen vesimiesnainen enkä varmasti katsois ketään silmiin, mutta mistä sitä miehistä tietää... :)
- erotat vesimiehen
romanttista kiinnostusta tavanomaisesta. Katson silmiin aina ensiksi siksi, että sillä tavalla riisutaan toiselta naamio heti kättelyssä ja voidaan alkaa tutustumaan sellaisina kuin kumpikin on. Kyse on minkälaatuisesta tutustumisesta tahansa. Et voi tietää, ennen kuin kerrotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712