Tarkoitus olisi maalata efekti-maalaus, kuten eri suunnista katsottuna väriä vaihtava ns. "kameleonttimaalaus". Onnistuuko tällaisen toteuttaminen missä tahansa maalaamossa, eli löytyykö näitä tarvittavia maaleja/lakkoja taitoa yleisesti, vai vain joistain "spesiaali" automaalaamoista? Miten tulisi menetellä? Itse olen Pirkanmaalta päin.
Hyvä automaalaamo Pirkanmaan seudulta???
3
2183
Vastaukset
Automaalaamo kierroksen joudut tekemään ja vastaukset ovat luultavasti seuraavanlaisia:
Sellaisissa maalaamoissa joissa ammattitaitoa varmasti on, sanotaan niin suolainen hinta että hirvittää, tai sanotaan ettei keritä kuin vasta joskus syksyllä, tai sitten molemmat edelliset. Lähinnä toiveena on pelästyttää sinut muualle.
Ikävä kyllä näitä "projekti autoja" ei riemusta kiljuen oteta vastaan ja syynä on se että ne ovat erittäin isotöisiä ja seisovat muitten töitten jarruna maalaamossa.
Hyviä maalareita jotka osaavat homman ja joilla on halua tehdä haluamasi työ löytyy kyllä myös sieltä pirkanmaalta, mutta miten löydät ne, onkin sitten eri juttu. käväise oman alueesi keskustelu palstalla kyselemässä. Tuurilla saattaa löytyä sieltä vastaus.
Haluamasi värit ovat aina tilaustavaraa ja aika kalliita.- tuning guy
Valitettavasti asia olikin jokaisessa lähimaalaamossa juuri kuten kerroit :(
Kiitoksia kuitenkin! (täytyy alkaa etsimään ammattitaitoista maalaria) - kokokokokokokokokokok
tuning guy kirjoitti:
Valitettavasti asia olikin jokaisessa lähimaalaamossa juuri kuten kerroit :(
Kiitoksia kuitenkin! (täytyy alkaa etsimään ammattitaitoista maalaria)Maalaa itse. 3 Kertaa halvempaa, mutta vaivaa siinä saa kyllä nähdä. Etsi netistä ohjeet en jaksa kirjottaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816