Minkälaisiin lehtiin kannattaisi tarjota (ärhäköitä) kolumneja? Isot lehdethän kutsuvat julkkiksia kolumnisteiksi, joten niihen ei kannata yrittää.
Onko kellaan kokemusta asiasta?
Kolumneja
3
630
Vastaukset
- kielitaidolla..
ei kannata edes yrittää. Opetele ensin kirjoittamaan kirjakieltä! "Niihen", "kellaan" häh?
- myös sinulle!
Lue kirjoittamasi teksti - mitä tarkoittaa "opetele". Ei ole suomea se.
Lisäksi voisit miettiä, sairastatko luonnehäiriötä. Aloittaja ei pyytänyt kommentteja kirjoitustaidoistaan, vaan jostain ihan muusta.
Luepa nyt uudelleen ja vastaa nätisti, tai minä tulen rankaisemaan!
- ovat auki
Suomessa julkaistaan tuhansia lehtiä. Jos kirjoitat tarpeeksi hyviä kolumneja, kyllä sinä saat ne johonkin läpi. Kunhan et anna homman tyrehtyä siihen, ettet oikein keksi, mihin niitä pitäisi tarjota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774