Olisi ajatuksena hankkia ensi kesäksi peruutuskamera veneeseen. Pitkä kapeakeulainen vene ja sangen huono näkyvys taakse. Veneeseen kulku turvallisempaa takaa, joten yleensä peruutan laituriin ja tolpat ja poijunketjut aina melkoinen riski. Onko jollakin kokemusta sellaisista ja tekeekö niillä käytännössä mitään?
Peruutuskamera
9
1481
Vastaukset
- heh
Käsittääkseni asuntoautoilijat käyttävät paljonkin, mutta kyllä se veneessä toimii yhtä hyvin. Varsinkin takahytillinen vene, jossa kansi on korkealla, on ikävä peruutettava kun joutuu asian korvakuulolla hoitamaan.
Halvimmillaanhan ne eivät maksakaan paljon mitään, mutta noissakin varmaan pätee sama asia kuin yleensäkin, että halvalla ei hyvää saa.- ukko1948
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta - varmaan
ukko1948 kirjoitti:
Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerastamutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.
- nimittäin
ukko1948 kirjoitti:
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerastaMokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.
Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin. - ukko1948
varmaan kirjoitti:
mutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.
Minulla on sama kone ja netti kotona kiinteä kuukausimaksu otan koneen mukaan siinä myös gps ja merikortit näkee myös viimeiset
säätiedot realiajassa onhan se joskus vähänhidas
mutta eihän merellä ole mihinkään kiire
Noin 15e kuussa - peruutus
nimittäin kirjoitti:
Mokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.
Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin.Tarvitaan Läppäri nettikamera ja vähän askartelua
riippu onko kamera lagnaton tai ei kunnolliset
kamerat lagnallisat on kai noin 40e
Eiku asentamaan ukko1948 kirjoitti:
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerastainternettiä ja mokkulaa sekä Skypeä tarvitset jos laitat peruutuskameran??
"peruutus kamera
Kirjoittanut: ukko1948 5.2.2008 klo 19.58
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen Kanssa vaatii niin sanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista"
Ei kai sitä tarvitse kuin kamera näyttöineen tai(tietokone) ja jonkin verran kaapelia liittimineen, niin katselet hytistä kuvaa mitä takana näkyy ja peruuttelet menemään.
Käyhän ostamassa laitteet jostain alan liikkeestä ja kytke toimintaan.
- peruutus
katso peruutus toimii mulla hyvin
- NOVA 38
Näkisikö sillä linjataulut hyvin merelle päin
mennessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816