täällä . Poisti ydinvoimakirjoituksia.
Sheriffi
vieraili
1
430
Vastaukset
- U235
Mitäs mieltä olette siitä, jos ydinvoimalaa alettaisiin rakentamaan Kristiinan lähelle ?
Rakentaminen kestäisi pitkään ja toisi monella tavalla taloudellista hyötyä ja hyvinvointia seudulle. No sitten on tietenkin joukko ihmisiä, jotka viimeiseen asti ovat hankkeen vastustajia ja haluavat estää muiden ( ja ehkä omansakin ) hyvinvoinnin asettaen oman etunsa kaikkien muiden edelle. Minä ensin, muilla ei ole väliä. Viisasta ? Mikä on Kristiinan tulevaisuus, jos tämäkin mahdollisuus torpetoidaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764