Minkähän vuoksi tänne tanssipalstallekkin ohjautuu ne tanssia solvaavat mairisijat. Kun kesksutelunhan tulisi nimen omaan kesittyä tanssia kehittäviin ja sen arvostuksen ympärille.
Suurin osa jutuista on tanssijoiden arvostelua, sekä sitä alemmuuden tunnetta itsesäälirypemisineen kun jotkut tahtovat tanssia ja kehittyä sekä nauttia siitä.
Hiihtoladullekkin mahtuu monen laista hiihtäjää ja eihän he "potki" toisiaan kokoaikaa sekä arvostele!
TANSSISTA NARISIJAT
5
1326
Vastaukset
- asia
Tanssiminen on vakava asia, ja kun ottaa harrastamisen tosissaan, syntyy kriittistä keskustelua, hymistely ei vie asiaa eteenpäin.
Juuri viikonloppuna joku himohiihtäjä elvisteli hiihtoladulla, oli ostanut jotain Swixin liisteriä, joten esimerkkisi ontuu.- humoristista
Aivan oikeassa olet, vakavuus on aihe vaikka synnyttää tanssista vakavaa kunhan voi keskustella aivan muusta kuin vakavasta tanssista.
Hymistelyä ei tarvita tosiaan mihinkään, sillä itseään kunnioittava kykenee kunnioittamaan muita niin paljno ettei tarvitse hymistellä eikä nairista.
Tuo swixin liisteri on kyllä tosi hineo juttu ja se että on voinut elvistellä sillä niin kahta suurempi ilo hänelle ja jutun keksijälle.
Narisemiseen on helppo löytää syitä. Ensinnäkin suunnilleen jokainen luulee olevansa tanssien asiantuntija ja tietysti tavallaan onkin juuri omasta näkövinkkelistään. Toiseksi tanssiin liittyy hyvin paljon erilaisia tunteita suurista pettymyksistä aina hurmokseen saakka.
Olen aika monien kuullut sanovan, että täällähän näköjään käyvät "ammattilaiset". Nämä ammattilaiset ovat tanssineet harrastelijatasolla fuskua tai lattareita. Jotkut taas ovat sanoneet, että kädenalitanssit eivät ole oikeaa tanssia. Ok, pitäkööt mielipiteensä. Itse kyllä tykkään tanssia erilaisia tansseja laidasta laitaan sen mukaan mitä taito antaa mahdollisuuksia. Olen käynyt ahkerasti kursseillakin parin viime vuoden aikana. Tansseissa käynti tuntuu nyt aika lailla erilaiselta kuin aikana, jolloin en osannut mm. kädenalitansseja lainkaan. Omasta puolestani suosittelen tanssikursseille osallistumista.- "ymmärrettävää"
Onhan totta että, niinkuin aloittaessakin totesin, tansspalstan "henki" lienee tosiaan rakentavan krittiikinkin paikka jotta se tosiaan kehittäisi mielipiteitä ja avasisi näkökulmia sekä vapauttaisi mieliä.
Hämmästykseni aina vaan kohdistuu siihen nairsemisella esitettyyn valittamiseen lähes kaikesta sekä oman tanssikemian ylistämistä alistamalla muiden tansssiharrastusta.
En koe itse minkäänlaista ongelmaa eritasoisista sekä erilaisista tanseista enkä tanssipaikoista sillä aina on ollut omalla tavallaan hyvin palkitsevaa sekä viihtyisää menipä mihin päin tahansa suomea tanssimaan. - Vaino Harha
että tilastollisesti tarkasteltuna täysin satunnaisesta vanhaintanssista – kaikesta siihen syistä, joita tässä voimme vain arvailla, liitetystä glooriasta huolimatta – löytää keskivertohenkilön eli erittäinkin pitkälti jopa sukupuoleenkin tuijoteltuna standardihenkilön. Mikä sitten on standardihenkilö?
Standardihenkilö on helkkarin monimutkallinen – olkoonkin, että täysin vapaassa tilassa melko hyvin itse liikkuva – ongelmavyyhti, jonka hirvittävistä henkilökohtaisista ongelmista vähäisinpiä eivät suinkansa ole helkkarilliset geometrismotoriset vaikeudet eli erittäinkin pitkälti vaikeudet hahmottaa aikoja ja paikkoja ja arvioida, kuinka em ajoissa ja paikoissa voisi edes kohtuullista loukkaantumisriskitasoa noudatellen liikutella mitä tahansa kiinteän vanhaintanssikehon osaa kuten esimerkiksi kirotunkin kireästä pakarasta miellyttävän elastisesti esiinpistävää jalkaa tahi hämmästyttävänkin leveästä hartiasta uskomattomankin lihaksikkaana roikkuvaa kättä. Standardihenkilön puolustukseksi voidaan kuitenkin tässä vanhaintanssiyhteydessäkin sanoa se, että hän pääsääntöisesti oppii olemaan mitäilmeisimminkin silkasta vahingostansa kohtuullisen loukkaantumisriskitason joskus ylitettyään olemaan jatkossa tismalleen samalla tavalla sitä loukkaantumisriskitasoa ylittämättä.
Myöskin vanhaintanssitunnelmallisesti hieman harvinaisemman mutta sitäkin harmillisemman kovakalloisen henkilön tapauksessa ei auttaisi, vaikka toimistamme vangittaisiin hänet vaativimmatkin turvanormit täyttävään ja täysin murtovarmaan erikoiskonposiittiteräskirstuun, joka näin sivumennen sanottuna tänä päivänä on visseistä syistä uskomattoman monikymmenprosenttisesti kierrätettävä ja kierrättämättömiltä osiltansa jokseenkin konpostoitava: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että se kovakallohenkilöhän hyvinkin pian käynnistäisi sen erikoiskonposiittiteräskirstunsa ja yrittäisi ensin mitäilmeisimminkin em hirvittävistä geometrismotorisista vaikeuksistansa johtuen täysin vahingossa joko kiilata meidät sillä erikoisteräskonposiittisella kirstullaan lähinpään ojaan tahi ajaa sillä suoraan päällemme käytännöllisesti katsoen mistä tahansa käytettävissä tahi käyttämättömissä olevasta suunnasta. Seuraavassa vaiheessa tuo kovakallohenkilö po hirvittäviin geometrismotorisiin vaikeuksiinsa tuskastuneena alkaisi siellä teräskirstussansa viittilöidä kaikille muille molemmilla kintaillaan melko kansainvälisiä käsimerkkejään eikä edes yrittäisi sillä erikoiskonposiittiteräskirstullaan meitä tahi mitään muutakaan enää väistellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826