Kauanko kestää?

Morsian 2008

Kauanko hääkampauksen teko suurinpiirtein kestää? Entä meikki? Riittääkö 2,5 tuntia molempien tekemiseen?

4

6463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jälleen...

Sen kuinka kauan sinun kampauksesi teko kestää, tietää vain kampaajasi. Sama koskee meikkiä. Suosittelen käymään hyvissä ajoin kampaamossa keskustelemassa asiasta. Koemeikki ja koekampaus kertoisivat aikataulun vielä tarkemmin, jos sellaiset ottaisit. Pikkuisen nopeammalla aikataululla selviät, jos meikki ja kampaus tehdään samassa paikassa, koska silloin voidaan esim. pohjustaa meikki sillä aikaa kun sinulla on rullat päässä. Kannattaa myös ehdosttomasti ottaa valokuva kampauksesta eri kanteilta koekampauksen jälkeen. Itselläni alkuperäinen kampaaja oli sairastunut hääpäivän koittaessa, mutta toinen kampaaja pystyi tekemään kampauksen valokuvan perusteella, vaikka se ei ihan tavanomainen nuttura ollutkaan.

• ja maksaa ihan liikaa

joten ei kannata ryhtyä mihinkään hääaiheeseen ikinä.

tuli vaan sellaset sutturat tehtyä mulle 400€ nyt matkanvarrella että prkl.

• shrtrt

Mulle kampaaja sanoi, että kampaukseen menee yleensä pari tuntia. Tietty sit vähä vaikuttaa että millanen kampaus, mut tosiaan yleensä 2 tuntia. Joten 2,5 tuntia voi olla vähä turhan lyhyt aika sekä kampaukselle että meikille, luulisin.. :)

• jennyy

Meillä on kesällä häät ja varailin aikoja meikkiä ja kampausta varten.. Häät alkavat kahdelta, joten kampaamoon menen kahdeksalta, jossa menee n.2tuntia, minulla on pitkät paksut hiukset,sanoivat että kaksi tuntia pitää varata kampausta varten. Sen jälkeen menen viereiseen liikkeeseen meikattavaksi,klo 10 siis, ja siihen varataan n.1 tunti. Vaikkakin sanoivat että siinä menee n.45min mutta kaiken varalta se tunti on hyvä varata. Eli klo 11 olen valmis, menen pukeutumaan kotiin ja mahdollisesti syön jotain jos pystyy;D ja klo 12 valokuvaus. Jossa menee myös tunti...sitten kirkkoon päin...ei tule kiirettä ja ei haittaa vaikka kuvauksessakin menis pidempään.. Kannattaa mennä ihan rohkeasti varaileen aikoja ja kysyä aikataulua, ammattilaiset osaavat kertoa aikataulusta hyvin. Itsekin olin ihan pihalla ja menin vain varaamaan aikoja, siellä sitten kyselivät onko kuvaus ennen kirkkoa ja käynkö meikkauttamassa itseni ym... He 'laativat' aikatauluni ja yhtäkkiä kaikki tuntui hyvin selvältä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60