olen omasta mielestäni aika puhelias.
tai haluaisin puhua.
kun tapaan ihmisiä, päässäni on tuhansia puheenaiheita. ja puheet laukkaa kun hevonen.
mutta kun avaan suuni sieltä ei tule kun kolmen kirjaimen sanoja. tyyliin. aha. just. joo ym.
en saa sanoja ulos.
ja monesti en uskalla puhua.
pelkään että sanon jotain todella noloa
tai jotain väärin.
olen muutenkin tuhottoman ujo.
humalassa olen taas oma itseni,
puhun ja puhun. pälpätän jne.
avaudun kanssa humalassa.
sen takia olen mielummin kännissä kun selvänä,
miten vois saada sen humala-minän esiin selvinpäin? ;o
huono itsetunto
7
786
Vastaukset
- earherh
- 17goingto18boy
Moi :)
Sano vaan mitä oot mieltä.
Vaik sanositkin jotakin noloo niin ei se mitään koska elämmästä oppii kun virheitä tekee.
Se ei opi, joka virheistään ei opi :)
Kunhan vaan katot ettei sun suusta mitään hirveen törkeet tuu niin kyl sä pian opit olee oma rento ittes :)
Ja jos kokoajan olis kännis niin eihän siit mitään hyvää pitkällä tähtäimellä seuraa :)
Tsemppiä ja Jumalan siunausta :) - kuunkulta
olen huomannut etten pysty puhumaan vieraille ihmisille,asioista jotka minua oikeasti puhuttavat.Tutuillekkin on joskus vaikea puhua.Varsinkin asiat,joista toiselle voi tulla pahamieli,ovat minulle asioita,joista en halua puhua.Pidän asioita paljon sisälläni ja itken paljon tämän takia.
Sinun pitäisi oppia,että olet sama ihminen sekä humalssa että selvinpäin.Muuta en osaa sanoa kuin että uskalla olla oma itsesi,teidän että se on vaikeaa,mutta harjoittelemalla se onnistuu.Tsemppiä =)- oooo
"Pidän asioita paljon sisälläni ja itken paljon tämän takia."
minä olen samassa jamassa kuunkulta,
- .,.,.,.,
Puheliasuushan johtuu (kännissä siis) siitä, et estot poistuu. Et ajattele mitä sanot, annat mennä vaan. Jos siis tahdot puhua pälpättää kuin kännissä, ni älä ajattele ; )
- Ujopelkuri...
Hele... ... Ite en tiedä... mä puhun kyllä selvänä ja paljon - se, että puhunko järkeviä, on toinen juttu. Yleensä saan aikaan kiusaantuneen hiljaisuuden ja sit sen, että kohta seisonki yksin siinä missä puhelin. Jos joku tarvii ihmiskarkotinta nii mut saa palkata. Huoh... ujous - kirous se on. Ei ku itsetunnon kohennukseen sitte... ... tosin en kyllä tiiä miten...
Samaa ongelmaa vähän täälläkin podetaan. Kavereiden kesken pystyn puhumaan ihan normaalisti, mutta tuntemattomia ihmisiä lähestyminen tutustumismielessä on aivan järkyttävän vaikeeta. Humalassa sitten saattaakin jo uskaltaa tuntemattomille puhua. Ainoa mitä tohon voin itse sanoa on, että rohkeutta vaan ja ei pidä miettiä mitä muut ajattelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816