matkan teko

jarkko79*

Mitenkäs onnistuu matkan teko kyykyllä?
ESIM. 500km. entä jos on 186cm kaveri?

12

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koeajaja

Parin kilsan jälkeen niskan luonnoton asento alkoi rassaamaan ja viiden kilsan jälkeen pystyin täydellä varmuudella sanomaan että kyykyllä en enää aja.

Matkapyörällä asento on pajon parempi ja siinä viihtyy pidempään.

Customista löytyi sitten se kaikkein luonnollisin asento ja sen ostin.

• moni asia

Millä vaan matkanteko onnistuu,mutta joihinkin pitää totutella kauemmin. Ei kaikki hae helppoutta ja mukavuutta. Pääsisihän vuoristokiipeilijäkin huipulle helpommin helikopterilla.

• matkaenduroa
        moni asia kirjoitti:

Millä vaan matkanteko onnistuu,mutta joihinkin pitää totutella kauemmin. Ei kaikki hae helppoutta ja mukavuutta. Pääsisihän vuoristokiipeilijäkin huipulle helpommin helikopterilla.

Transu, Varaeero, Gessu, Tiikeri, Tohtori. Niissä on ryhdikkäälle ihmiselle luonteva asento.

• *järvenneito*

1200 km ja sit pitää vielä omin avuin päästä pyörän päältä pois, ni kyllä se custom on :))
        Sen pitempään en ole itsekään ajanut yhtäjaksoisesti.

• Ei auta
        matkaenduroa kirjoitti:

Transu, Varaeero, Gessu, Tiikeri, Tohtori. Niissä on ryhdikkäälle ihmiselle luonteva asento.

Kokeilemaan voi päästä mutta "tohtoreita" ei saa enää rahallakaan, paitsi hyvällä tuurilla ehkä kuten "Oulun miehelle" kävi. Omaa tohtoriani oon muokannu 20 vuotta mieleisekseni eikä siitä voi luopua.
        Lasi vitriiniin päätyy se, kun lopulta nostan kädet pystyyn - kun ei enää kulje se.

• Täytyy vaan varata riittävästi aikaa matkan tekoon ettei kangistu.
      Tommonen viikko on ihan sopiva aika.

• Kyykyillä

Niinpä niin,äläs ny eläkeläinen jauha kakkaa.
        viime kesänä yhtäjaksoisesti ajoin 600cc kyykyllä 800km tosin tankkaaman joutui ja siinä välissä myös tupakin mittaset tauot.
        Jos et asiasta mitään tiedä niin voisit myös olla kommentoimatta asiaa.

• on ja siihen jäi

R6 noin 500 km putkeen. Jännetuppitulehdus molempiin ranteisiin saman tien. Pärrä oli hieno mutta ei mua varten.
      en ole kokeillut koskaan 186senttistä, tulehdus saattaisi tulla jo aiemminkin...

• Blondi vaa

Huhhuh en ole minäkään kokeillut 186 senttistä ja tulehduksen sain ihan muista syistä. Mielestäni 30 on ihan riittävä.
        Kerran muuten kaverin tuppi oli kans aika pahassa kunnossa mut kun sivelee paksun kerroksen munavoita päälle niin kuulemma auttaa, tiedä sitten.

• Määki ole
        Blondi vaa kirjoitti:

Huhhuh en ole minäkään kokeillut 186 senttistä ja tulehduksen sain ihan muista syistä. Mielestäni 30 on ihan riittävä.
        Kerran muuten kaverin tuppi oli kans aika pahassa kunnossa mut kun sivelee paksun kerroksen munavoita päälle niin kuulemma auttaa, tiedä sitten.

Kaveri kertoi että kuivattua velliä vois ripsiä kans pintaan niin punertaa orvaskesi kummasti, toisaalta turha noita asioita on vatkaa sen enempää, luonto hoitaa.
        Onkohan 30 kuitenkaan riittävä, joutuu meinaan melkosen kyyryssä punnertamaan. Ei kovin ekonoominen asentoa saa ollenkaan vaikka olenkin todella joustava.

• Ram.

Itse en sporteilla pitkiä päiväreissuja enää saa tehtyä, sen verran jäykkäniskaseksi olen tullu.
      Myös hitaassa ajossa, ja kaupungissa on käsivarsilla painoa ihan riittävästi.

Sulla on pituutta kuitenki aika paljo, eli tienpäällä kyllä alkaa "noste" helpottaa käsivarsia melko pienissä nopeuksissa.
      Polvikulmat varmaan on melko jyrkät.

Ota vuokralle viikonlopuks joku kyykky, niin tiedät jo paljon enemmän.
      Jos mutkasta tiensyheröä riittää, niin eihä sitä parempaa seuraa voi itelleen toivoa, ku sähäkkä super sportti.

• Kaikkea pitää kokeilla

No, ootko tehenyt lenkkiä pyörällä iliman penkkiä?

Vitut kyykyistä ja nakuista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe