JA RAUHAA,VAI ONKO RAUHAA?ME JOTKA OLEMME UUDESTISYNTYNEITÄ,ELKÄÄ ME ETSIKÖ VIKOJA,TÄÄLLÄ ON TAAS SEMMOISTA VIANETSINTÄÄ JOKA EI KIRKASTA JEESUSTA,JA TARKOITAN NETMISSIONIA,MUISTAKAA ETTÄ ME EMME OLE TÄYDELISIÄ TÄÄLLÄ MAAILMASSA,RUKOILKAA MIELUUMIN.
ILTAA
2
200
Vastaukset
kiistaan myös nokiamision suhteen.
* Rukoillaan, että jos se on Jumalasta, että se saisi yhäenemmän voimaa ja ihmisiä pelastuu, mutta jos se ei ole Jumalsta, se tulee kaatumaan omaan itseesnä.
* Jätetään tuomio Jumalalle, Hän tietää mitä tekoa me kukin olemme, ja kaikkihan me hairahdumme, kuka missäkin.
* Ystävänpäivä tervehdyksessä siteerasin Raamatta, miten meidän tulisi kohdella veljiä ja sisaria. Ja se kehoitus koski nimenomaan uskon sisaria ja veljiä, ei koko maailmaa. Paisi, että tulee rakastaa ulkopuolellakin olevia Kristuksen rakkaudella.- Kadun*Nainen
Ja hyvaa ystavanpaivaa sinulle kuin muillekin
rakkauteen liitoutuneille ja tietysti kaikille
ihmisille. Its Valentine´s Day.
Vaikka Valentin taisi ollakin marttyyri ja koki kovan kohtalon, han oli varmasti hyvantekija.
Uudestisyntyminen helluntailaiseksi on vain yks juttu. Paljon muutakin kivaa on tassa maailmassa. Ei nosteta nokkaa siis inhimillisen rajan yli... Paa tietysti pitaa olla pystyssa, mutta nokka tasavertaisena kaikkia ihmisia kohtaan samalla tasolla. as you may know....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889