Vesimies
Vesimies ei ihan välttämättä muista mennä häihinsä ollenkaan, koska hän on juuri keksimässä laitetta, jota hänen rakkaansa voi käyttää silloin, kun hän itse on muissa maailmoissa. Vesimiehen häät vietetään tietenkin avaruusaluksessa. Samalla häävieraat näkevät kuun livenä läheltä ja vesimies tuntee olevansa lähempänä kotia. Häävieraat eivät ihan kaikkea ymmärrä, mutta ei se haittaa, vesimiehellä on paljon ideoita, joita muut eivät ymmärrä. Hääyö vietetään tietenkin uranuksessa ja rakkauden osoitukset vesimiehen päässä. Siis yläpäässä!(astrosta löytyy).
Vesimiehen naimisiinmenosta
4
1588
Vastaukset
- AVKT
Kumpi?
- Ujopelkuri...
Kuulostaa pelottavan tutulta. :D Ihan minulta :P Kyl mä sinne häihin menisin, mut saattais kyllä olla et ne pidettäis avaruusaluksella ne häät :P Ja kyllä - vesimiesnaisena tunnen kyllä sisälläni, että jostain muualta ollaan lähtöisin - tai ainakin jossain muualla, kuin tämän maan päällä on se paikka jossa on koti ja hyvä olla. :)
- Kalat-Vesimies
Minulla venus -tuo rakkauden planeetta sattuu olemaan vesimiehen merkissä, joten tunnistan itsessäni täysin tuon vesimiesmäisen muissa ulottuvuuksissa leijailun ja eskapismin (mitä vain lisää aurinko kaloissa ;) Ja mitä sitoutumiseen/naimisiin menoon tulee.. hmm.. Vielä näin 29-vuotiaana koen olevani pikkutyttö joka on kiinnostuneempi avaruudesta, maailmankaikkeudesta, ihmismielestä ja seikkailuista kuin lähiöarjesta :) Hassua sinänsä, että juuri kuukausi sitten puoliksi leikilläni ehdotin lentokoneessa vesimies-miesystävälleni naimisiin menoa avaruudessa! Hih.. Kunpa se tosiaan jonakin päivänä olisi mahdollista!
- mahdollistakin
Se tapahtuu v.2012 Silloin neptunus siirtyy vesimiehen merkistä kalojen merkkiin. -Muuten, pai dö vei, 50 eivät ole enää pikkutyttöjä, sen olen pannut merkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784