HUOMENTA!!

Jeesus sanoi synagogan esimiehelle:"Älä pelkää,vaan usko"Mark.5:36...kun hätä on suurin,niin Jeesus on lähellä,,usko...älä pelkää..

4

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me saaneet

pelkuruuden henkeä, vaan uskon Hengen. Luottamus Jumalaan tuo meille vapauden koska saamme tuntea totuuden ja totuus karkoittaa rakkaudettomuuden ja pelkuruuden kauaksi meistä.

Raamattu puhuu hyvin kielteisesti pelkureista, koska pelkuruus osoittaa epäuskoa.

Kun tekee hyvää hedelmää, eli elää rakkaudenlaissa, ei pelkoa ole, mutta jos tekee huonoa hedelmää ja vastustaa rakkaudenlakia on pelko olemassa ja siksi me rakastamme, rakastamme jopa vihollisiamme, koska näin Jeesus käski meidän elää.

• umpihetero.

tässä mitään pelätä? ja miksi helvetissä minun pitäisi uskoa? ei minun pidä muuta kuin lähteä töihin...

• töihinlähtö koville?

Eikö olisi aika ottaa pari pekkas päivää?

Sinä olet näyttänyt tyhmyytesi viimepäivien kirjoituksissa, pitäisikö sinun hiukan levähtää.

• Tietysti axu : ) Ole siunattuu !!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe