Suklaata, viinarääpäleitä.......

Pakkasakka

Pakkasakka pitää herkuttelu päivän!! Tulkaa mukaan napostelemaan , ettei aivan yksin tartte mussuttaa , kyllä näitä riittää teillekin!! Kiavaa päivän jatka kaikille.. Mukava ko saa lukea pitkästä aikaa joitakin tuttuja "nimimerkkejä " Ps. Viinarääpäleet on viinirypäleitä!!!Ja suklaa on Fazerin sinistä ja rusina-pähkinä suklaata.

38

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiloittain niin

olet kaunis kuin virtahepo hyllyvine lihoinesi, siitä vain, anna palaa.
      Älä sitten ihmettele jos miestä et saa.

• sullekin muutamaa

suklaan palaa. Jospa se saisi kroonisen pessimismisi vähenemään?

• Pakkasakka

Voi hyvä Ihminen ; eihän sitä nyt kerralla koko(250g) levyä syödä , kohtuus kaikessa. Ja jonkun mielestä voi virtahepokin olla kaunis , suloinen ja miellyttävä ja jne. Olenkos mie hakenut miestä, jos olen niin mistä ? Ja jos haen , niin mistähän saisin , vaikka olisin virtahepo tai kukkakeppi???? Miellyttävää päivän jatkoa Sinullekkin!

• kotikiusattu
        Pakkasakka kirjoitti:

Voi hyvä Ihminen ; eihän sitä nyt kerralla koko(250g) levyä syödä , kohtuus kaikessa. Ja jonkun mielestä voi virtahepokin olla kaunis , suloinen ja miellyttävä ja jne. Olenkos mie hakenut miestä, jos olen niin mistä ? Ja jos haen , niin mistähän saisin , vaikka olisin virtahepo tai kukkakeppi???? Miellyttävää päivän jatkoa Sinullekkin!

mää ainakin olen sen sortin sosialisti, et jos mää menen lihakauppaa, niin en mää siel luita osta.
        Kattelin tänään Maria Sidin kuvaa ja o aikas makee nainen.

• Pakkasakka
        kotikiusattu kirjoitti:

mää ainakin olen sen sortin sosialisti, et jos mää menen lihakauppaa, niin en mää siel luita osta.
        Kattelin tänään Maria Sidin kuvaa ja o aikas makee nainen.

Mie ostan kanssa sen lihan! Enkä välitä pätkääkään tommoisista pahan ilman linnuista(vaikka kyllä nekin joskus KIVOJA ovat ; hieman erkoisia tosin).Enpäs tunne Maria Sidiä ; mutta uskon Sinua!

• herkkuhetkiin. hetki huulilla ja ikuisesti lanteilla. Tänään juhlitaan ja huomenna laihdutetaan, se on hyvä sääntö. Kyl Fazerin sininen aina yhden miehen voittaa...

• kotikiusattu
        Pakkasakka kirjoitti:

Mie ostan kanssa sen lihan! Enkä välitä pätkääkään tommoisista pahan ilman linnuista(vaikka kyllä nekin joskus KIVOJA ovat ; hieman erkoisia tosin).Enpäs tunne Maria Sidiä ; mutta uskon Sinua!

karjalan kunnailla sarjassa.

• helppo tuohon

vastata.
        Oikein naurattaa.
        Olen pitkähkö kuntoileva mies,, Paino indeksi vajaat 25, ja koripalloa harrastava.
        En ole pitkä, pidempi pitäisi olla mutta kun olen vain 187 cm, siis keskenkasvuinen.

• helisevä

herkuttelua sinulle.minulla nykyisin vähä joka päivä herkuttelupäivä.käykö sinulle niin että sitten tuleekin armoton suolaisen nälkä?
      paistoitko muuten viikonloppuna lättyjä?

• Pakkasakka

Moikka! Paistoin lettusia ; en kyllä itse syönyt vaan syötin muille. Minusta on kiva passata toisia ; ja sitten en oikein siedä jauhoja/ jauhotuotteita.Mie herkuttelen hyvin harvoin ,Mulle tulee huono-olo ,jos syön paljon tai usein makeaa ;Sitrus tuotteet on enemmän minun makuuni !Niin ja ei tee mieli suolaista ; vain vettä!!!!

• helisevä
        Pakkasakka kirjoitti:

Moikka! Paistoin lettusia ; en kyllä itse syönyt vaan syötin muille. Minusta on kiva passata toisia ; ja sitten en oikein siedä jauhoja/ jauhotuotteita.Mie herkuttelen hyvin harvoin ,Mulle tulee huono-olo ,jos syön paljon tai usein makeaa ;Sitrus tuotteet on enemmän minun makuuni !Niin ja ei tee mieli suolaista ; vain vettä!!!!

on se muuten kiva kun herkuttelut voi jakaa.minä myös tykkään passata mutta osaan myös olla passattavana.

• Pakkasakka
        helisevä kirjoitti:

on se muuten kiva kun herkuttelut voi jakaa.minä myös tykkään passata mutta osaan myös olla passattavana.

Ups! Minun on vaikeaa joskus olla passattavana , tuntuu siltä , että olen vaivaksi. Siispä kysyn usein ; voinko auttaa ja olen huomannut , että usein kivempi puuhastella yhdessä!

• Pakkasakka

Heissan kaikille! Yllätyin todella monipuolisista kommenteista! Mitäs pahaa mie Sinulle olen tehnyt, joka vetäisit tähän läskit mukaan? Mie olen kyllä aivan sutjakka akka ! Mites on Sinun itsesi laita? Nyt minun täytyy kyllä hitaasti kiiruhtaa sorvin ääreen ; mutta tavaillaan taas! Iloista mieltä ja SUVAITSEVUUTTA !!!

• helisevä

niinpä me pakkasakan kanssa jotakuta ärsytettiin sillä että kirjoittelulla jaoimme herkuttelua ja varmaan olisimme passanneet tämän joka läskiksi meitä nimitteli -onko siinä runsasmutoisuudessakaan pahaa kuten kotikiusattukin lohdutti mutta mehän ;akat; ei nyt sitä kaivattukaan jA silti ;=)

• Sinimarjanen

tainnut mukaan keretä sinun herkkujasi
      nautiskelemaan.:) Silti olen kyllä
      herkutellut tänään taas, ettei vaan
      pääsis yhtään laihtumaan. Laihdutan taas,
      kun siltä tuntuu. Jotain iloa sentään pitää
      elämässä olla.:)

• Pakkasakka

Heissan! Ollaan vaan laihdutus kuurilla , muttei kuihdutus laarilla (kuulin jostain tuon ja on oikkein hyvä) .Tulee niitä makustelu kertoja uudestaankin , älä sure!!

• Sinimarjanen
        Pakkasakka kirjoitti:

Heissan! Ollaan vaan laihdutus kuurilla , muttei kuihdutus laarilla (kuulin jostain tuon ja on oikkein hyvä) .Tulee niitä makustelu kertoja uudestaankin , älä sure!!

Vanha sanontahan on "köyhtyä saa, mutt ei laihtua."
        Ja laihdutetaankin, mutta ei
        kuihdutus laarilla.:)
        Herkutellaan sitten toisen kerran ja ihan
        ajan kanssa.:))

• jartsev
        Sinimarjanen kirjoitti:

Vanha sanontahan on "köyhtyä saa, mutt ei laihtua."
        Ja laihdutetaankin, mutta ei
        kuihdutus laarilla.:)
        Herkutellaan sitten toisen kerran ja ihan
        ajan kanssa.:))

Minustakin ei niin tiukkaa voi olla painonhallintakaan etteikö joskus voi makuja maistella.

• Sinimarjanen
        jartsev kirjoitti:

Minustakin ei niin tiukkaa voi olla painonhallintakaan etteikö joskus voi makuja maistella.

Pitää sitä sentään jotain iloa elämässä olla.
        Minulla on viime aikoina vähän lipsunut noiden
        herkutteluiden kanssa. Sitten vaan isommat
        verkkarit.:) No jahka tässä taas alkaa tuon
        kävelyn, niin eiköhän nuo kilot siitä taas
        tasaannu. Enpä tuosta suurempaa murhetta ota.

• jartsev
        Sinimarjanen kirjoitti:

Pitää sitä sentään jotain iloa elämässä olla.
        Minulla on viime aikoina vähän lipsunut noiden
        herkutteluiden kanssa. Sitten vaan isommat
        verkkarit.:) No jahka tässä taas alkaa tuon
        kävelyn, niin eiköhän nuo kilot siitä taas
        tasaannu. Enpä tuosta suurempaa murhetta ota.

muuten, olet ehkä hiihtänyt vai...satoiko sinne etelään muuten lunta tänään?

• Sinimarjanen
        jartsev kirjoitti:

muuten, olet ehkä hiihtänyt vai...satoiko sinne etelään muuten lunta tänään?

oli satanut ja tänään päivällä. Ei kai kovin paljoa.
        Olen ollut edelleen sisällä, kun
        tuota lämpöä on vieläkin vähän ollut.
        Hiihtämässä kävin maalla käydessäni,
        täällä ei noita hiihto mahdollisuksia ole ollut,
        on ollut ihan sulat maat tähän asti.
        Oli vähän oudon näköistä, kun kotiuduin, niin
        täällä ei yhtään lunta missään ja maalla sentään
        oli noin 50 cm.

• jartsev
        Sinimarjanen kirjoitti:

oli satanut ja tänään päivällä. Ei kai kovin paljoa.
        Olen ollut edelleen sisällä, kun
        tuota lämpöä on vieläkin vähän ollut.
        Hiihtämässä kävin maalla käydessäni,
        täällä ei noita hiihto mahdollisuksia ole ollut,
        on ollut ihan sulat maat tähän asti.
        Oli vähän oudon näköistä, kun kotiuduin, niin
        täällä ei yhtään lunta missään ja maalla sentään
        oli noin 50 cm.

Unohdin, vaikka tiesin..sinulla on se flunssa! Malta parantaa ettei jälkitauteja. Minuun ei nyt tartu näköjään, pidin silloin syksyllä pariinkin kertaan niin kai se riitti. Ehkä jotain jälkitautia se toinen kerta oli minullakin.

Et arvaa mitä tänään? Tai arvaat kun kerron. Olin illalla kelkkailemassa erään kaverin kanssa. Ajettiin metsäautotietä joka oli auraamaton. Siinä oli sellaista vanhempaa hakkuuaukeaa jossa oli paljon vesakoitumista, pajuja ja paljon pihlajoita. Niin erään nyppylän takana kolme hirveä siinä tiellä. Vautsi! Olivat hyvän näköisiä. Mutta eipä ne kauan siinä katseltavana olleet kun porhalsivat läheiseen tiheään kuusikkoon. Kiva havainto kuitenkin. Ne olivat siinä ruokailleet niitä pajuja ja pihlajan oksia.

• Sinimarjanen
        jartsev kirjoitti:

Unohdin, vaikka tiesin..sinulla on se flunssa! Malta parantaa ettei jälkitauteja. Minuun ei nyt tartu näköjään, pidin silloin syksyllä pariinkin kertaan niin kai se riitti. Ehkä jotain jälkitautia se toinen kerta oli minullakin.

Et arvaa mitä tänään? Tai arvaat kun kerron. Olin illalla kelkkailemassa erään kaverin kanssa. Ajettiin metsäautotietä joka oli auraamaton. Siinä oli sellaista vanhempaa hakkuuaukeaa jossa oli paljon vesakoitumista, pajuja ja paljon pihlajoita. Niin erään nyppylän takana kolme hirveä siinä tiellä. Vautsi! Olivat hyvän näköisiä. Mutta eipä ne kauan siinä katseltavana olleet kun porhalsivat läheiseen tiheään kuusikkoon. Kiva havainto kuitenkin. Ne olivat siinä ruokailleet niitä pajuja ja pihlajan oksia.

aina yllättävää ja voisi ajatella, että kelkan
        äänikin on sen verran kova, että lähtisivät
        pakoon, mutta ei kuitenkaan niin arkoja ole.
        On se jotenkin vain ylväs eläin.
        Lomalla kävelin metsäautoteitä. Ekalla kertaa
        kävellessäni katselin jälkiä, olisko suden
        jälkiä näkyvillä. Ei ollut, vain jäniksen ja
        hirven jälkiä. Takaisin tullessa oli sitten
        jälkiä, ei suden, vaan ilveksen. Kuulin kyllä
        rapinaa, kun muuten oli täysin hiljaista,
        silloin ei vielä sitä myrskyä ollut, eikä
        yhtään tuullut. Riistaihmiset sanoi, että
        jäljet on ilveksen. Kerran olen sen nähnyt
        jokunen vuosi sitten.

• jartsev
        Sinimarjanen kirjoitti:

aina yllättävää ja voisi ajatella, että kelkan
        äänikin on sen verran kova, että lähtisivät
        pakoon, mutta ei kuitenkaan niin arkoja ole.
        On se jotenkin vain ylväs eläin.
        Lomalla kävelin metsäautoteitä. Ekalla kertaa
        kävellessäni katselin jälkiä, olisko suden
        jälkiä näkyvillä. Ei ollut, vain jäniksen ja
        hirven jälkiä. Takaisin tullessa oli sitten
        jälkiä, ei suden, vaan ilveksen. Kuulin kyllä
        rapinaa, kun muuten oli täysin hiljaista,
        silloin ei vielä sitä myrskyä ollut, eikä
        yhtään tuullut. Riistaihmiset sanoi, että
        jäljet on ilveksen. Kerran olen sen nähnyt
        jokunen vuosi sitten.

Ilveksiä on täällä runsaasti, jäljet löytyy varsin helposti. Niin sen luulisi että hirvi kuulee ja varmaan kuuleekin, mutta ei välitä, on niin tottunut näihin pärisijöihin.
        Pupu-jussit pompii tosi paljon jälkiä, niitä oli runsaasti, kai ne nuo ilvekset niitä saaliikseenkin havittelevat.

Kivaa on tuolla metsäautoteillä noita jälkiä katsella, minäkin aina sitä harrastan.

Kivaa iltaa ja Hyvää yötä! Pitää nukkumaan minun, oli kivaa jutella. Jatketaan..:)

• Sinimarjanen
        jartsev kirjoitti:

Ilveksiä on täällä runsaasti, jäljet löytyy varsin helposti. Niin sen luulisi että hirvi kuulee ja varmaan kuuleekin, mutta ei välitä, on niin tottunut näihin pärisijöihin.
        Pupu-jussit pompii tosi paljon jälkiä, niitä oli runsaasti, kai ne nuo ilvekset niitä saaliikseenkin havittelevat.

Kivaa on tuolla metsäautoteillä noita jälkiä katsella, minäkin aina sitä harrastan.

Kivaa iltaa ja Hyvää yötä! Pitää nukkumaan minun, oli kivaa jutella. Jatketaan..:)

tosiaan noista äänistä paljon piittaa, kun
        tuolle tiellekkin työntyvät. Ajattelin vain,
        että jos kelkasta sen verran kovempi ääni
        ne karkottaisi.

Oli kiva taas jutella! Kiitti.
        Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!

• yks akka

koko levy joka viikko, kilot mulla pysyy kurissa ku käy lenkillä ja viikonloppuna kunnon humpalla, niin ja pitäähän tuo pössyttelykin kilot kurissa, he hee

• Wenla-G

kun luin avauksesi. Pakko oli minunkin kaivaa esille joulusuklaakarkkipaketti, ja nautiskella kaksi karkkia.
      Nyt odotan, milloin muutun virtahevoksi. :))

Kumma, helpottaakohan summamutikassa heitetyt herjat täällä lausujaa. Luulisi toisinpäin?

• Sinimarjanen

karkista vielä tule miksikään, himo vaan
        lisääntyy.:) Nythän ne jouluset karkit voi
        jo syödä kaikki.:) Eiks totta?
        Puhuin itestäni tässä. Jos erehdyn rasian
        avaamaan, se helposti tulee siitä napsittua
        loppuun.:)

• jartsev

En ole lukenut ketjua, varman tuo yhteys kahteen karkkiin selviäisi sillä pienellä näppäilyllä ja lukemisella, mutta kivaa vain arvailla sinuun kahden karkin voimalla tekemää ajatusta. Virtahepo on lauhkea ja mukavuudenhaluinen vesieläin, käyhän se toki maillakin, mutta suuri todella. On kontrastia tuossa kokokuva mielikuvissa sinuun kuitenkin.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

karkista vielä tule miksikään, himo vaan
        lisääntyy.:) Nythän ne jouluset karkit voi
        jo syödä kaikki.:) Eiks totta?
        Puhuin itestäni tässä. Jos erehdyn rasian
        avaamaan, se helposti tulee siitä napsittua
        loppuun.:)

ollut makean perään.
        Muikeat maut ennemminkin miellyttävät.
        Isäntään kyllä menee vaikka montakin rasiaa, jos en pillastu kieltämään.

• Wenla-G
        jartsev kirjoitti:

En ole lukenut ketjua, varman tuo yhteys kahteen karkkiin selviäisi sillä pienellä näppäilyllä ja lukemisella, mutta kivaa vain arvailla sinuun kahden karkin voimalla tekemää ajatusta. Virtahepo on lauhkea ja mukavuudenhaluinen vesieläin, käyhän se toki maillakin, mutta suuri todella. On kontrastia tuossa kokokuva mielikuvissa sinuun kuitenkin.

kummastella, miksi joku heti haukkuu toistaan virtahevoksi, jos tämä kertoo suklaasta nauttivansa.
        Ei kai paha mieli vähene sitä jakamalla, luulen päinvastoin??

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

ollut makean perään.
        Muikeat maut ennemminkin miellyttävät.
        Isäntään kyllä menee vaikka montakin rasiaa, jos en pillastu kieltämään.

minulle on iskenyt aika ajoin uudestaan tuo
        makeanhimo. Saatan syödä karkkia kerralla paljon,
        mutta sitten on taas pitkä aika etten syö.
        Nyt on lähinnä tullut mässyteltyä noita
        omia leipomisia. Tänään taas, kun lupasin
        noille pojille tehdä uudestaan ja tietysti piti pitää omasta
        suustakin huolta.:)

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

minulle on iskenyt aika ajoin uudestaan tuo
        makeanhimo. Saatan syödä karkkia kerralla paljon,
        mutta sitten on taas pitkä aika etten syö.
        Nyt on lähinnä tullut mässyteltyä noita
        omia leipomisia. Tänään taas, kun lupasin
        noille pojille tehdä uudestaan ja tietysti piti pitää omasta
        suustakin huolta.:)

kunhan määrä on sopiva. Mehän sen tiedämme.
        Ja elämä ilman nautintoja ei ole elämää. ;)

• jartsev
        Wenla-G kirjoitti:

kummastella, miksi joku heti haukkuu toistaan virtahevoksi, jos tämä kertoo suklaasta nauttivansa.
        Ei kai paha mieli vähene sitä jakamalla, luulen päinvastoin??

Tosiaan päinvastoin. Ei se karkki makuelämys pelkästään haitallista. Varmasti kaikki sen mielihyvän tuomat hyvänolon tunteet karkottaa ne pienet lisäykset naismaisten muotojen ja ulottuvuuksien kartalla jos niitäkään tulee, vaikka toisaalta sekin saataa olla miehisten silmien pelkkä ilo;) No leikkiä. En mä niin perusta panoista, nousee ja taas laskee, kunhan kohtuudessa.

Luin jokusen aikaa sitten eräästä tutkimuksesta että yli viis´kymppisillä on aivan hyväksyttävää ja terveellistä pieni verenpaine 140/80 sekä veren kolesterolin korkeuskin. Oli Suomalainen ja aivan yliopistollinen otantatutkimus. Meillä tämän ikäisillä kun on verisuoniston joustavuus vähentynyt niin sitä kompensoimaan korkeampi paine on aivan tarpeellista sanottiin raportissa.

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

kunhan määrä on sopiva. Mehän sen tiedämme.
        Ja elämä ilman nautintoja ei ole elämää. ;)

kun kaikki on hyvin. Tähän asti ei ole ollut
        ongelmia kolesterolin, eikä sokerin kanssa.
        Onneksi. Herkuttelut silloin tällöin on paikallaan
        ja sallitut.:) Aina en kyllä usko siihen ruokavalio juttuun
        tuossa kolesterolissa, ainakaan kaikissa tapauksissa.

• Wenla-G
        Sinimarjanen kirjoitti:

kun kaikki on hyvin. Tähän asti ei ole ollut
        ongelmia kolesterolin, eikä sokerin kanssa.
        Onneksi. Herkuttelut silloin tällöin on paikallaan
        ja sallitut.:) Aina en kyllä usko siihen ruokavalio juttuun
        tuossa kolesterolissa, ainakaan kaikissa tapauksissa.

Minun ymmärtääkseni elimistö itsessään alkaa tuottamaan kolesterolia, jos siitä täysin yrittää luopua?
        Oikaiskoon joku, jos paremmin tietää.

• Sinimarjanen
        Wenla-G kirjoitti:

Minun ymmärtääkseni elimistö itsessään alkaa tuottamaan kolesterolia, jos siitä täysin yrittää luopua?
        Oikaiskoon joku, jos paremmin tietää.

henkilön. On täysin kasvisruokailija, ei syö
        mitään sellaista, josta voisi aiheutua.
        On kova liikkumaan ja ulkoilemaan. Silti
        arvot korkeat ja joutuu käyttämään lääkitystä kolesteroliin.

• Sinimarjanen
        Sinimarjanen kirjoitti:

henkilön. On täysin kasvisruokailija, ei syö
        mitään sellaista, josta voisi aiheutua.
        On kova liikkumaan ja ulkoilemaan. Silti
        arvot korkeat ja joutuu käyttämään lääkitystä kolesteroliin.

tärkein unohtui.

Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe