Ihmiset, nauttikaa belgianpaimenkoiristanne. Vaikka joskus haluaisittekin tehdä niistä rukkasia varusmiehille, niin lopussa huomaatte, että se on ollut teidän kuudes aistinne.
Minun ikiliikkuja-tervuni, kaunis kauriinpunainen koheltajani, loikkasi viimeisen loikkansa yli 15 vuoden ikäisenä viime syksynä. Yhtäkkiä oli elämä tyhjää, tyrmäävää, autiota. Sieluni suree yhä.
Kiitos sinusta, koirani.
ikiliikkuja
3
439
Vastaukset
- Yökulkija
Aina surettaa kuulla kun joku nelijalkainen perheenjäsen vaihtaa postinumeroa... Itselläni ei ole Belkkaria, mutt ystävälläni on malinoissi. Todellinen energiapakkaus, aivan ihana ja suloinen rapsuteltava kotosalla ja ulkona uhoa täynnä... Kun joskus joudun olemaan pitempään erossa 'lapsipuolestani' tulee samanlaisia tuntoja pintaan...
Kuinka oikeassa oletkaan, nim 'Miss You' kun kehotata ihmisiä nauttimaan lemmikeistään! Toivottavasti löydät pian uuden karvakuonon elämääsi! - West Tervueren
On aina surullista kuulla, kun jonkun rakas koira on kuollut... Osaanottoni.
Mummillani oli samojedi joka oli minulle kuin oma koira, ja kun se kuoli tuntui omakin elämäni jotenkin tyhjältä. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu.
Tämä samojedi oli Ikiliikkujan sammareille sukua. - Belgi 94
Tervu narttuni kuoli toissa keväänä 8 vuoden
ikäisenä syöpään.Lääkärit 3 kappaletta eivät
mahtaneet mitään.Se oli kova paikka. Nyt kotona
(riehuu!) nuori Belkkariuros.Ymmärrän sinua,
kyllä se siitä helpottaa kun aikaa kuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764