Tämä palsta on kaikkea muuta kuin poliitinen, mutta olisi mukava kuulla mielipiteesi sosialistisesta järjestelmästä näin kapitalismin kulta aikana.
"Sinut on myyty"
MarttyyriMallari-TTt
Toverit
9
278
Vastaukset
- Enrique_Lister
Kapitalismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää ja saat tehdä niillä mitä ikinä haluat.
Demokratia on sitä, että sinulla on kaksi lehmää joista valtio ottaa toisen pois ja antaa maitoa sen edestä tilalle.
Sosialismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää jotka valtio ottaa molemmat...- MMies
"Kapitalismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää ja saat tehdä niillä mitä ikinä haluat."
Kapitalismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää ja Bryssel ja WTO määräävät, mitä niillä teet, paljonko niitä lypsät ja koska ulkoilutat kuinkakin paljon. Sinulle ei jää vaihtoehtoja, orja kun olet. - on sitä
MMies kirjoitti:
"Kapitalismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää ja saat tehdä niillä mitä ikinä haluat."
Kapitalismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää ja Bryssel ja WTO määräävät, mitä niillä teet, paljonko niitä lypsät ja koska ulkoilutat kuinkakin paljon. Sinulle ei jää vaihtoehtoja, orja kun olet.jos et suostu maaorjaksi, niin asut siltojen alla ja pusikoissa.
- lehmät..
on sitä kirjoitti:
jos et suostu maaorjaksi, niin asut siltojen alla ja pusikoissa.
voi myydä ja ostaa tilalle nokiaa
"Ole riistäjä, älä riistettävä" - Enrique_Lister
MMies kirjoitti:
Kapitalismi on sitä, että sinulla on kaksi lehmää ja Bryssel ja WTO määräävät, mitä niillä teet, paljonko niitä lypsät ja koska ulkoilutat kuinkakin paljon. Sinulle ei jää vaihtoehtoja, orja kun olet.Se olikin niin, että se kapitalisti myy sen toisen lehmän ja ostaa tilalle sonnin.
- järjestelmä
se on, kuin kapitalismi. Ei järjestelmänä, mutta kapitalismissa ihminen tuhoaa itse itsensä. (ja kaikki viattomatkin)
Oikein olisi keksiä molempia parempi järjestelmä.Teillä on siis sittenkin poliittisia näkemyksiä. En olisi uskonut, että tälläisen rappion keskeltä nousee
elämää.
"Vallankumous ei edellytä väkivaltaa"
MarttyyriMallari-TTt- sen paremman
järjestelmän keksii, on historian kovin merkkihenkilö seuraavat 5000 vuotta.
- se keksiminen
sen paremman kirjoitti:
järjestelmän keksii, on historian kovin merkkihenkilö seuraavat 5000 vuotta.
auttaa, kun siitä pitäisi saada vallitseva järjestelmä.
Kelpaisko sulle keksijäksi vaikka kung fu tse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049