Ostaja ei rekisteröinyt...

Joo nyt kävi niin että kun myin tarpeettoman kakkosautoni pois ja vaikka paperit allekirjoitettiin ja päivämäärät jne.. niin ostaja ei ole rekisteröinyt autoa vieläkään vaikka kaupasta on jo 3 viikkoa aikaa. Ongelmana tässä on se että en kerennyt katsoa hänen nimeään ja paikkakuntaa kun hän ne kiireessään ne kirjoitti rekisteri-ilmoitukseen ja kiire olikin jo pois. Niin tässä on nyt se ongelma että mulla ei ole mitään hajua missä tämä auto on tällä hetkellä. Mitä tässä nyt voi tehdä? Kellään muulla samoja kokemuksia?

6

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakea uudet paperit

Ja laittaa se seisontaan.

Mutta et kai sitä autoa koeajettavaksi antanut ilman ajokortin näyttämistä.

Siinähän ne tiedotkin ovat jollei kaveri aja ja suku osta sitä.

No kerranhan se pitää kokea kun ei muuten opi ja pysäköintisakot on muuten kivoja kun niitä rupeaa tulee karhuttavaksi silloin olisi sille vanhanaikaiselle luovarille todellista käyttöä.

Helppoa kun täyttelee sen luovarin omalta osaltaan valmiiksi että ostajan tiedot uupuvat ja päivämäärä, todistajineen niin ei todellakaan hidasta sitä kaupankäyntiä sanottavasti.

• Automiekkonen

Että kuka vielä tänä päivänä tekee autokauppoja ilman että tarkastaa ostajan (ja toki myös myyjän) henkilöllisyyden, eli molemmin puolin avointa pitää olla.

• kiirus voi olla kuin
        Automiekkonen kirjoitti:

Että kuka vielä tänä päivänä tekee autokauppoja ilman että tarkastaa ostajan (ja toki myös myyjän) henkilöllisyyden, eli molemmin puolin avointa pitää olla.

Töistä kotia päin.

• uusi ote ja ilm.osa

jos et niitä saa on uusi jo rek. auton eteenpäin jolloin murheesi poistuu. Jos taasen ne saat ilmoita auto varastetuksi sen jälkeen.

• Nimetön

tekemään myynti-ilmoitus hopi hopi, Kato vaiks Hietaniemestä nimi

• Joo monimutkaisempi juttu näyttää tulevan tästä auton myynnistä. Yritin ottaa tänään vakuutusyhtiöstä selville tilannetta kun sain sieltä kirjeen jossa ilmoitettiin vakuutuksen päättyneen, selvisi että autosta on palautettu kilvet 13 päivä vaikka myin auton 10 päivä, eli ongelma on se että vaikka vakuutus on katkennut, niin auto on edelleen nimissäni ja olemassa ake:n mukaan silti vakuutusyhtiössä väitettiin että autosta on palautettu kilvet, sen enempää siellä ei osattu/haluttu auttaa. Ihmettelen että kuinka on mahdollista ollut palauttaa kilvet mun nimissä vaikka rekisteriotteessa oli uuden omistajan nimi ja päivämäärä, ja eihän nykylainsäädännön mukaan autoa pysty poistamaan rekisteristä ilman romutustodistusta. Tuota ihmettelen. Onko tämä nyt sitten poliisiasia koska vakuutusyhtiökään ei asiassa auta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe