Eli tein yhdistelmäruudun joka ottaa sisällön soluista A1-A3 näissä soluissa on luvut 100, 200 ja 300. Yhdistelmä ruutu liittää valitun luvun soluun C100, mutta liittäessään tämä muuttaa solun 'teksti' muotoon jolloin tätä ei voi käyttää laskuissa. Voiko tuota muuttaa mitenkään että se pitäisi sisällön lukuna?
Ohjausobjektien yhdistelmäruutu liittää luvun tekstinä
Artsi1000
2
310
Vastaukset
- Artsi1000
Mutta lomakkeiden yhdistelmä ruutu ei liitä valittua lukua vaan vain luvun järjestysnumeron, eli monesko se on listassa. jos valitsee 100 niin se liittää soluun vain numeron 1, jos 200 niin 2 jne..
Private Sub ComboBox1_Change()
Range("C100") = Val(ComboBox1)
End Sub
älä laita linkitettyyn soluun mitään ja muista vaihtaa solumuotoilu yleiseksi tai luvuksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019