Nyt on mittarini täynnä te olla huonoi ihmisiä ja tein kauppa varasto vihreä en kyllä urheilu
ja niin edespäin tuletteko ja urheilu erektio ei sitten keskustelu koski minua en sano lahden savua ja eripuraa latua anna olutta juon ennen kuin minne sinne laillisesti on reppu tavarat
pistorasia säilykkeet vauhtia nyt?
Lakatkaa tämä perseily!
7
350
Vastaukset
anteeksi nyt, mutta en saa mitään selvää kirjoituksestanne.
"Suomi-UFO sanakirja hukassa"
MarttyyriMallari-TTt- Eläintarhanhoitaja
Miten niin et ymmärrä? Tehän olette jutuiltanne kuin veljeksiä. Ellette peräti identtisiä.
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että mieskoski noudattaa epäilemättä ideatasolla yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.
http://puppulausegeneraattori.fi/?avainsana=mieskoski- ei jaksa ajatella
Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että mieskoski näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
- Tri.
Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että Mieskoski panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
- Anonyymi
Tri. kirjoitti:
Täytyy siitä huolimatta että maailmalla on viime aikoina tapahtunut paljon, todeta, että Mieskoski panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
Nyhvääminen lailliseksi ja homot vittuun
Nain asiat korjaantuu
- Anonyymi
Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme, että mieskoski mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774