Eli auttaisiko joku... Joskus männä vuosina tuli päivien viemää -sarjasta parodia... Tapahtumapaikkana oli myös salem, mutta se onkin melkein kaikki minkä kyeisestä sarjasta muistan... joten en löydä googlen avulla. auttakkee minnuu :)
Kiitos :)
Apua, parodian nimi hukassa...
6
469
Vastaukset
- ponnyteil
mä en osaa auttaa, koska en tiedä mitä tarkoitat =D mitä tarkoitit tolla joskus männä vuosina? mikäs on männä? ;D ja en tiedä etes että mikä on parodia. että silleen! =DD mutta toivottavasti tämä helpotti mieltäsi!!=)
- tiukupiuku
Männä vuosina tarkoittaa takavuosina, eli menneinä vuosina :D Ja parodia on jonkun "teoksen" ivallinen tai koominen jäljitelmä :D Ja sarjankin sain tietooni eli passion :D
- Tekoälykkö
tiukupiuku kirjoitti:
Männä vuosina tarkoittaa takavuosina, eli menneinä vuosina :D Ja parodia on jonkun "teoksen" ivallinen tai koominen jäljitelmä :D Ja sarjankin sain tietooni eli passion :D
Muistan ton Passionsin. Siinä oli se puhuva nukke. Ihan hauska sarja, mutta Päikkärit on mun mielestä silti parempi. Se nukke oli kyllä aika ilmestys..
Timmy (: - päivien viemää
tiukupiuku kirjoitti:
se kuoli leikkauksen komplikaatioihin =(
- Tekoälykkö
päivien viemää kirjoitti:
se kuoli leikkauksen komplikaatioihin =(
Vain 20-vuotiaana..
Tietääkö kukaan miten Timmylle kävi sarjassa? Kuoliko se siinäkin, vai selitettiinkö lähtö jotenkin muuten?
Ja sori, tiedän ettei tämä liity Päivien viemään. - harmiettenvoiauttaa
Tekoälykkö kirjoitti:
Vain 20-vuotiaana..
Tietääkö kukaan miten Timmylle kävi sarjassa? Kuoliko se siinäkin, vai selitettiinkö lähtö jotenkin muuten?
Ja sori, tiedän ettei tämä liity Päivien viemään.=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709