Tapaaminen serkun kanssa

Yks poika vaan

Harrastin pienempänä juoksemista. Kerran naapuripaikkaunnalla oli juoksukilpailut. Olin iältäni silloin 10-vuotias. Kilpailussa oli itseni lisäksi muutama osanottaja, yksi niistä osanottajista oli kotoisin Ruotsista. En ollut uskoa korviani, kun vanhempani kertoivat mulle, että tuo Ruotsin poika on sun serkkusi. Kyseessä oli pikkuserkkuni, jota en ollut koskaan ennen tavannut, ja josta en koskaan tätä ennen ollut edes tiennyt mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

5

3770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suku

Jos on iso suku (suvut) niin serkkuja ja etenkin pikkuserkkuja voi olla leegio. Minulla on serkkuja sekä isän että äidin puolelta kymmenittäin. Kaikki tiedän ja olen tavannutkin, mutta maailma on vienyt meitä moniin suuntiin, eikä yhteyttä juurikaan pidetä.

Pikkuserkkuja on niin tuhottoman paljon, että heistä ei juurikaan ole tietoa. Voisin sattumalta törmätä johonkuhun ja jos tulisi juttua sukujuurista, niin riemastuisimme, että kappas vaan sukua ollaan.

• Kummastelija...

Oli todella hyvä, että kerroit sen meille, me ollaan jopa odotettu sitä ja nyt meidän on helpompi jatkaa elämäämme - kiitos.

• kai suuria

sukuja.Jos niitä ihannoi,voisi se olla toiveiden tynnyri?

• aika sentään...

että ihanko yksi sukulainen jota et tuntenut. Itselläni on kymmeniä ja kymmeniä pikkuserkkuja joista suurinta osaa en tuntisi jos vastaan kävelisi. Aika moni ei kävelisi vastaan kun ovat hajautuneet ympäri tätä palloa. Serkkuja on 25 joista varmaan puolet tunnistan ja puolet en (ikähaitari on 15-70v). Mitä ihmeellistä tuossa nyt on???

• ei kyllä

mitään ihmeellistä, minäkin tunnen isäni puolelta vaan mummoni. mutta isä on kyllä joskus maininnut että sillä olisi paljonkin sisaruksia. äiteen puolelta on taas niin monta serkkua etten kyllä kaikkia tiedä... ei ole siis mitenkää erikoinen juttu tämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      766
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      97
      690
    Aihe