Rupesin ihan tosissani miettimään yhtä kohtausta 4 kaudessa... siis kun oli tämä terroristi perhe; isä, äiti ja poika... ja poika jäi sit kiinni ja oli säilössä ctu:ssa. Jack oli panttivankina niillä terroristeillä. Sitten tehtiin se vaihto et ne terroristit luovuttaa jackin jos saa sen pojan... eli kysymys kuuluu; mitä siinä kävi, miksi ne halus sen pojan ja mitä sille pojalle tapahtu??
OIKOSULKU
saisko apua?
2
493
Vastaukset
- kerrottu
Sitä ei kerrottu.
Leikkauspöydän lattialle jäi kaksi kohtausta.
Yhdessä Curtis pelastaa Behroozin.
Toisessa Behrooz tuodaan takaisin CTU:hun ja hänen kerrotaan löytyneen satamasta Marwanin omistamasta rahtikontista.
Nämä kohtaukset siis kuvattiin, mutta ne jäivät pois itse jaksoista. - Jepppppeeeeee
Siis eivät ne sitä poikaa varsinaisesti takaisin halunneet, Habib Marwanin piti saada CTU kiireelliseksi vaihdon kanssa, jotta he eivät huomaisi sitä jotain LAPD:n ilmoitusta kadonneesta lentäjästä ja sen perheestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774