Hyvää huomenta kaikille palstalaisille.
Kyllähän, nukkuminen hyvää tekee, mutta joku kohtuus siinäkin pitäisi olla.
Nyt itäisi jo lähteä aamulenkille. Ennen se oli monellakin niin, että aloitettiin viikonlopun ryyppääminen.
Ajat muuttuvat. Kun sitä vanhenee, niin voisi väittää, ette se tuo mukanaan myöskin tiettyä viisautta.
01.03.2008 lauantai
7
433
Vastaukset
- Oolofi
Joo. Eilen oli kahessa paltsussa. Tänäänkin vissiin mentävä. Oli eilen illalla niin helvetinmoinen viinanhimo. Ei varmaan mikään muu voi auttaa ku palaverit. Ei oo kyllä rahaakaan, mutta pitäis osata olla juomatta sittenkin ku sitä sua.
- barbados
joopa joo raittiina mennään.
- Jaatinen
"Uskon", että minun ei tarvitse tänäänkään juosta karkuun itseäni ;)
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies - Enzian
ja lämmintä meillä päin, lupasivat jopa 170 km/h tuulta. Raittiina ollaan ja kotosalla myrskyä pitäen. Siltainssille voi olla pian täällä sillanrakennustöitä, jos oikein innostuu puhaltamaan :-). Kivaa viikonloppua kaikille.
- aahoohoo
Viisautta vai mitä lie mutta kyllä helpottaa kun ei tarvitse juoda ja sydämestäni olen siitä kiitollinen.
Neljä vuotta ja pari kuukautta on ollut elämäni parasta aikaa. On ollut tilaisuus opetella uusi käyttäytymismalli vaikeita ja stressaavia tilanteita varten - sellaisiin tilanteisiin, joihin ennen on vetänyt päänsä täyteen. Ei se helppoa ole aina ollut - monta ääneenkollotusitkua, monet vatsannipistelyt, jännitysvapinat....mutta kyllä sen oppii.
En minä tuota kerro missään leuhkimismielessä vaan niin kuin sanoin: kiitollisena ja nöyränä. Yhtä lailla voisin parhaillaan olla jonkun kaupan kulmalla notkumassa ja pummaamassa rahaa tai sitten montussa muhimassa.
No joo. Ei sitten tullut kosittua eilen. Mitähän miesparka olisi tuumannut - juossut karkuun kai. No tuleehan noita karkauspäiviä vielä.
Hyvää kevättä kaikille! Nyt on kevät! Maaliskuu on kevät kuukausi! Pitää mennä halpakauppaan ostamaan pikkukengät - Oskari söi vanhat. Ei Oskari1 vaan mammanpoikaOskari. - taisto k
Taskumatista viimeinen ryyppi. Se jäi eilisillasta. Varsinaista taistelua pysyä AB:n ulkopuolella.
Tuttu ammattikuski sai jättämään viinit ja oluet nuoremmille. Niistä saa kankkusen herkemmin.
Toinen asia minkä neuvoi oli juoman laimentaminen n.20%:n
Käytän AB:n suurpulloja. Se tietää taas jatkuvampaa käyttöö; aina kun on saumaa ottaa.
Varmaan monella sama tilanne...eukko on 'hengenhaistaja'. Totta kait se kyrsii.
Sen takia itte vierottumassa, koska jatkuvampi nappailu menettää hohtoaan.
Alkaa ottaa pannuun, ettei voi olla selvin päin ees viikkookaan.
Jos ihan rehellinen haluaa olla niin pitempi nappailuputki tuo elämään jatkuvan alakulon.
Miten kellekin, mut minulle käy noin.
Oli tarkoitus olla koko maaliskuu kuivilla. Katson sormien läpi ton aamupäivä paukun.
Kestämistä kaikille 'kuivaharjoittelu' ihmisille.
taisto k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039