Lieneekö feikki vai ei... Tyyppi väittää puhuvansa arkkienkeleiden kuten Mikaelin ja Luciferin kanssa. Enkuksi sivut, en tiä mitä mieltä olisin. Onko tuo feikki vai mikä?
http://the-seventh-channel.blogspot.com/2008/02/introduction-answers.html
Puhuu arkkienkeleiden kanssa, oikeesti?
4
567
Vastaukset
- sunnyriver
Mikael = Jumalan hyvä enkeli, taivaallisia
sotajoukkoja, samoin Gabriel.
Lucifer = Jumalaa vastaan kapinoinut, taivaasta alas heitetty, paremmin tunnetaan nimella saatana tai piru.
Mitä yhteistä näillä on? Ei sitten mitään!
Sen ainakin tietää, että Jumalan enkelit eivät moisen veikon kanssa puheisiin asetu. Piru nyt tunnetusti jymäyttää, tekeytyy vaikka miksi valkeuden enkeliksi
ja pitää mielellään omilleen seuraa jo tässä ajassa. Ja helvetissä seuraa sitten jatkoa kidutuksen kera. Iänkaikkisesti.
Ei kiinnosta.
Mutta Jumalan taivas. se on toista. Sinne ai-
nakin minä menen!- mutsis oli
Ihan itsekö kirjoitit tuon kaiken?
- feikkiä
arkkienkeleitä ei ole olemassa, ne on vaan satukirjassa nimeltä raamattu gilgames :(
- nakkijumppa
Raamattu on tositettu erään satukirjan kopioksi jo aikoja sitten. Ei on täysin feikkiä. Ei arkkienkeleitä ole olemassa.
eiköhän se äijä oo ihan sekasin jossain huumepöllyssä tai sitten se juttelee jonkun henkiolennon kanssa joka "esittää" olevansa joku raamatun henkilö. tai sitten sen alitajunta on niin riippuvainen kristinuskosta että hän ei voi tietää mistään muusta mitään eikä pystykkään, koska on niin fanaatikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784