Minkä verran tienaa mekatroniikka insinöörit ? Minkälaisia työtehtäviä teette ? Olisi tarkoitus lähteä lukemaan kyseistä alaa. En vain ole oikeen varma kiinnostaako ala, eli kertokaa kaikkea mahdollista ja etenkin palkka ja toimenkuvat kiinnostaa.
mekatroniikka insinööri
5
4711
Vastaukset
- jtkh
Eipä oikein kuulu hallinto ja toimisto alalle, joteen painu vittuun, insinööri
- Anselmi työnjohtaja
Etkös urpo ymmärtänyt että tämä on hallinto ja toimistoalan foorumi, ei millekkään duunareille. Suutari pysyköön lestissään !!!
- Aivan
Siis tyhjäntoimittajien foorumi, toivottavasti sunkin duunia tekemään kehitetään joku viiden rivin ohjelma niin pääset teollisuussiivoojaksi johonkin pesulaan.
- mekatroniikkainssi
Aivan kirjoitti:
Siis tyhjäntoimittajien foorumi, toivottavasti sunkin duunia tekemään kehitetään joku viiden rivin ohjelma niin pääset teollisuussiivoojaksi johonkin pesulaan.
Moro
Itse olen mekatroniikkainssi. Olen tehnyt
suunnitteluhommia nelisen vuotta. Palkka
tällä hetkellä 2600€, eli ei mikään huippupalkka.
Ei näissä suunnitteluhommissa oikein tienaa.
Mekatroniikka on kyllä alana melko kiinnostava ja
siitä voi työllistyä moniin eri suuntiin mekaniikka, elektroniikka etc. - Anonyymi
mekatroniikkainssi kirjoitti:
Moro
Itse olen mekatroniikkainssi. Olen tehnyt
suunnitteluhommia nelisen vuotta. Palkka
tällä hetkellä 2600€, eli ei mikään huippupalkka.
Ei näissä suunnitteluhommissa oikein tienaa.
Mekatroniikka on kyllä alana melko kiinnostava ja
siitä voi työllistyä moniin eri suuntiin mekaniikka, elektroniikka etc.XD Olit joko huonossa yrityksessä töissä tai sinua on huijattu palkan suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774