Meillä idea valmiina ja puitteet valmiina, rakentamiseen tarvittava erityisammattiataito puuttuu. Haluaisitko sinä lähteä mukaan kehittelemään tulevaisuuden yritystä?
Etsimme moniosaaja ohjelmoijaa/ohjelmoijia, joilta sujuu erilaisten internetsivustojen ja -palvelujen tekeminen.
Pystyvälle henkilölle tarjoamme suoraan osakkuutta uudessa käynnistyvässä yrityksessä. Omistaminen ei ole pakollista, myös palkkaus tai ostopalvelut mahdollista.
Loistava mahdollisuus sinulle ja mikseipä myös kaverillesi.
Kysy rohkeasti lisää, asialliset yhteydenotot tervetulleita.
varalaatikko@wippies.fi
ammattilaista tai
sellaiseksi aikovaa
1
254
Vastaukset
- kiinnostamaan...
harmi että olen alan insinööri vasta 4 vuoden päästä :p Toivotaan että tälläisiä mahdollisuuksia on silloinkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784