Hain ilmaisjakelulehteen kesätöihin, ja pesti olisi osapäivätyötä. Kokemusta on vain avustajana olemisesta, joten ilmeisesti minulle tulisi aluksi harjoittelijan palkka. Olisin kuitenkin lehden ainoa toimittaja, ja pestiin sisältyisi kuvaamistakin.
Miten osapäiväisen toimittajan palkka määräytyy? Paljonko minun kannattaisi pyytää palkkaa?
Osapäiväisen toimittajan palkka
3
1685
Vastaukset
- slgjflkfkdsjroe
www. journalistiliitto. fi ja lehdistön tes, palkkasi olisi luultavasti n. 80 prosenttia 2100 eurosta riippuen siitä, mikä on tuntimääräsi viikoittain.
- 70 prossaa minimistä
Toimittajien TES-minimi on noin 2150 euroa kuussa ja ilman työkokemusta olet oikeutettu saamaan siitä 70 prosenttia. Koska en tiedä, minkälaiseksi osa-aikaisuutesi on sovittu, en osaa tarkempaa palkkaa sanoa.
Kuvista saat jonkinlaisen kuvakorvauksen, yleensä noin 8e/kuva kymmeneen kuvaan asti.- nikkeh
Ja todellisuudessa palkkasi on noin 1500 e kuussa.. ilman kokemiusta ja ikälisi ei kannata suuria rahoja odottaa tällä alalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764