Kommandopipo

kai75

Ihmettelen miksi monet nuoret kulkevat yleisillä paikoilla 'kommadopipo päässä' vain silmät näkyen.
Onkohan kyseessä jonkinlainen salailu, peittely vai valmistautuminen pahempaan ?
Itselläni herää aina epäily nähdessäni kasvonsa peittäneen vastaan tulijan.

27

2788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herättämistä huomiotta

http://www.varusteleka.fi/u2q1/PIF/104us-balac3blk.htm
      Siitä tuli yleinen kun nk kuokkavierasjuhlijat riehuivat Senaatintorilla eli mielenosoittajat vastustivat Linnanjuhlia kasvot peitettynä ettei maine mene,isukki lopettaa viikkorahat, naapurit & kaverit tunista jne. Nythän käräjatiloissa ollaan niin maar huppareissa vaikka rikosta tehdessä polleita.

• kai**

ajattelin.
        Vaan muistuu aika mennyt mieleeni.
        Poistimme, teimme jokaisen maamioidun vastustajan toimintakyvyttömäksi joka peitteli henkilösyyttään.
        Avoimena esiintyneet saivat mennä menojaan takaisin savimajoihinsa.

• kai** kirjoitti:

ajattelin.
        Vaan muistuu aika mennyt mieleeni.
        Poistimme, teimme jokaisen maamioidun vastustajan toimintakyvyttömäksi joka peitteli henkilösyyttään.
        Avoimena esiintyneet saivat mennä menojaan takaisin savimajoihinsa.

Monella tuo tapakäyttäytyminen luontuu jo lapsuudesta.

http://www.youtube.com/watch?v=_pTeyviG594

• matzeggtuu

eiköhä se oo vaa iha huvi vuoks leikkie jotakii undergroundii

• otso securitas

me ei leikitä me ollaan ja mun seuraava targetti... no lukee tämän helmikuun metrossa

• jospa kuitenkin...

Eikö kenelläkään ole käynyt mielessä, että kommandopipo saattaisi olla lämmin. Eikö vastaus tosiaan voisi olla niin yksinkertainen. En ole moneen vuoteen pitänyt kommandopipoa, ja kylmimpinä talvipäivinä tulee ikävä. Varmasti löytyy muitakin syitä monilla käyttää, mutta näin meillä päin. Voin olla väärässä, mutta en minä nyt voi ainoa olla, joka on pitänyt kommandopipoa sen takia, että se on lämpimin talvipäähine mitä löytyy.

• EP-

Jep, onhan sitä tullut "kommandopipoa" käytettyä niin koleassa pakkassäässä kuin kaukalossakin. Se nyt vaan pitää lämpimänä. Kasvotkin saapi peittoon, niin ei pakkanen pure ihoa irti.

• URPOT!!!!!!!
        EP- kirjoitti:

Jep, onhan sitä tullut "kommandopipoa" käytettyä niin koleassa pakkassäässä kuin kaukalossakin. Se nyt vaan pitää lämpimänä. Kasvotkin saapi peittoon, niin ei pakkanen pure ihoa irti.

kattoka kaupunkien seiniä funtsikaa sitte miksi sitä käytetään

• URPOT!!!!!!! kirjoitti:

kattoka kaupunkien seiniä funtsikaa sitte miksi sitä käytetään

Ettekö ole huomanneet. Täällä on jo vataosa sellaisia kirjoittajia, jotka eivät uskalla esiintyä itsenään. Me kutsumme heitä puskiksiksi, siis noita komandopipoisia.

• voi olla syynä!
        Ruuneperi kirjoitti:

Ettekö ole huomanneet. Täällä on jo vataosa sellaisia kirjoittajia, jotka eivät uskalla esiintyä itsenään. Me kutsumme heitä puskiksiksi, siis noita komandopipoisia.

~~~
        Ihan mukaviakin heittoja tulee ilman nikkiä kirjoittavilta.
        Ruuneperi, sinähän olet kokenut tuon aina nikillä kirjoittamisen kirot?
        Siksihän emme uskalla kuvaakaan laittaa galleriaan, vaikka haluaisimme.
        Vaikka mitä voisi tapahtua, kenties kuula lävistäisi sydämen!
        Ja se olisi jotain, mitä emme tahdo, sillä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
        Puut olivat eilen lenkin aikana kauneimmillaan, valkoiset kaikilta puoliltaan ja pemeän lumen peitossa.
        Nyt on jo hiukan viima pudottanut lunta pois tässä ikkunastani näkyvissä puissa.~

~Hyvää alkanutta vuotta kaikille!~
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• K-riitikko
        voi olla syynä! kirjoitti:

~~~
        Ihan mukaviakin heittoja tulee ilman nikkiä kirjoittavilta.
        Ruuneperi, sinähän olet kokenut tuon aina nikillä kirjoittamisen kirot?
        Siksihän emme uskalla kuvaakaan laittaa galleriaan, vaikka haluaisimme.
        Vaikka mitä voisi tapahtua, kenties kuula lävistäisi sydämen!
        Ja se olisi jotain, mitä emme tahdo, sillä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
        Puut olivat eilen lenkin aikana kauneimmillaan, valkoiset kaikilta puoliltaan ja pemeän lumen peitossa.
        Nyt on jo hiukan viima pudottanut lunta pois tässä ikkunastani näkyvissä puissa.~

~Hyvää alkanutta vuotta kaikille!~
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

niin kulje komandop. päässä ja vaihda vaatteita ja asuntoa tiheään, niin uhkaaja ei löydä.

Jos jonkun työpaikan henkilöä uhkaillaan, niin kaikille vaan pipot päähän ja samanlaiset vaatteet, niin kostaja ei löysä kohteitaan.

Pistetään pää pensaaseen, niin kuin pupunkin sanotaan tekevän.

• Seku
        K-riitikko kirjoitti:

niin kulje komandop. päässä ja vaihda vaatteita ja asuntoa tiheään, niin uhkaaja ei löydä.

Jos jonkun työpaikan henkilöä uhkaillaan, niin kaikille vaan pipot päähän ja samanlaiset vaatteet, niin kostaja ei löysä kohteitaan.

Pistetään pää pensaaseen, niin kuin pupunkin sanotaan tekevän.

Olipa Ruuneperiltä hyvä nimitys arkajalka raukkiksille :-D

Jos selkeällä nimimerkillään kirjoittaa, niin kuraa tulee niskaan. Nimimerkkiä vääristellään ja kirjoittajat kuulevat olevansa kanoja, tai huru-ukkoja sekä sairaita, hulluja ynm.
        Kuulisipa kerrankin jonkun rekkautuneella nikillään kirjoittavan nimittelevän!
        Kuitenkin häirikkö on melko varmasti joku "palstaveteraani" , joka kirjoittaa kohteliaasti omalla nimimerkillään, mutta haukkua räksyttää puskasta kommandonpipo päässä.

Itse en kirjoita riviäkään muulla kuin tällä ylläolevalla nikilläni, vaikka joskus on välähtänyt mielessä, että vastaisiko johonkin ilkeilyyn samalla mitalla, käyttäen kertakäyttönikkiä. Sitten olen heti ryhdistäytynyt ja ajatellut, että ei sentään.
        Huonoja puoliani ovat muut kuin raukkamainen alhaisuus ja pelkurimaisuus.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille, päähineestä riippumatta!
        Meillä mittari näytti 21 astetta, enkä mene tänäänkään ulos jos ilma ei lauhdu.

• Jos hengität villaneuleen läpi, niin hengitysilma jäätyy villaan. Onko todellakin lämmin asu?
        Ihmettelen aina heitäkin, joilla on koko naaman peittävät kaulaliinat. Iho ei hengitä vaan kostuu.

Ihmettelen niitä kaulaliinoja muutenkin. Miksi metrikaupalla kaulan ja hartioiden ympärillä, mutta myssy puuttuu?
        Suomalainen ei ilmeisesti osaa enää edes pukeutua lämpimästi saati että selviytyisi omin avuin muutenkaan tässä ilmanalassa.

Malli on otettu tv-filmeistä. Englannissakin näkyvät aina kulkevan takin napit auki.

• urpot
        Makriina kirjoitti:

Jos hengität villaneuleen läpi, niin hengitysilma jäätyy villaan. Onko todellakin lämmin asu?
        Ihmettelen aina heitäkin, joilla on koko naaman peittävät kaulaliinat. Iho ei hengitä vaan kostuu.

Ihmettelen niitä kaulaliinoja muutenkin. Miksi metrikaupalla kaulan ja hartioiden ympärillä, mutta myssy puuttuu?
        Suomalainen ei ilmeisesti osaa enää edes pukeutua lämpimästi saati että selviytyisi omin avuin muutenkaan tässä ilmanalassa.

Malli on otettu tv-filmeistä. Englannissakin näkyvät aina kulkevan takin napit auki.

ootteko jotain vitun 70 v. housuunsa paskovia pellejä vai yksinkertasesti tyhmiä

• pimboton

Kommandopipot päähän ja sukset jalkaan kyllä ne vanhatkin nuortuu, kun tukka hulmuten lasketaan mäkeä ja kommandopipo päässä, ei uskalla muut tullakkaan.................huh!

joo 1 6 ei ole 7, voi tätä laskuopin unohtamista.

• uzma

voiko noin hakkua,sivistyt kansa kun ollaan olevinaan?

• 14 + 17
        uzma kirjoitti:

Kyllä voi täällä rekattu voi nimitellä ja masentaa henkilön joka ei enää uskalla käyttää rekattua, senhän huomaat kun luet koko ketjun.
        Rekatut saavat sivistyneenä möläytellä suustaan mitä ihmeellisempiä asioita, siitä huolimatta kumpaankaan minulla ei ole tarvetta, ei kirjoitella rekisteröitynä eikä möläytellä.

• 14 + 17 kirjoitti:

Kyllä voi täällä rekattu voi nimitellä ja masentaa henkilön joka ei enää uskalla käyttää rekattua, senhän huomaat kun luet koko ketjun.
        Rekatut saavat sivistyneenä möläytellä suustaan mitä ihmeellisempiä asioita, siitä huolimatta kumpaankaan minulla ei ole tarvetta, ei kirjoitella rekisteröitynä eikä möläytellä.

Ei minua pelätä tarvitse, en minä ketään yritä masentaa enkä varsinkaan nimitellä.
        Ei rekisteröityneillä ole sen laajempaa oikeutta "möläytellä suustaan mitä ihmeellisempiä asioita". Kummallisia kuvitelmia syntyy palstoille ihan ilman mitään perusteluja.

Minä en jaksa kiihtyä ala-arvoisista heitoista, koska eri aaltopituuksilla elävät eivät kohtaa edes virtuaalimaailmassa.

• Seku
        Makriina kirjoitti:

Ei minua pelätä tarvitse, en minä ketään yritä masentaa enkä varsinkaan nimitellä.
        Ei rekisteröityneillä ole sen laajempaa oikeutta "möläytellä suustaan mitä ihmeellisempiä asioita". Kummallisia kuvitelmia syntyy palstoille ihan ilman mitään perusteluja.

Minä en jaksa kiihtyä ala-arvoisista heitoista, koska eri aaltopituuksilla elävät eivät kohtaa edes virtuaalimaailmassa.

Tarkoitan, etten masennu, enkä pahemmin löukkaanukaan. Jotenkin ne häiriköt häiritsevät.
        Tuntuu, etteivät kuuluisi kirjoittelemaan muille kuin toisilleen.

Nimittelijät ja haistattelijat jääkööt omaan arvoonsa, tai minun mielessäni arvottomuuteensa.

• ei jumalauta
        Seku kirjoitti:

Tarkoitan, etten masennu, enkä pahemmin löukkaanukaan. Jotenkin ne häiriköt häiritsevät.
        Tuntuu, etteivät kuuluisi kirjoittelemaan muille kuin toisilleen.

Nimittelijät ja haistattelijat jääkööt omaan arvoonsa, tai minun mielessäni arvottomuuteensa.

eli siis ootte

• fdwege
        uzma kirjoitti:

suomi on vitun kaukana sivistyksestä

• pilvi*

haluavat vähän peloitella, se on heista vaan jännää, uho kuuluu eräille, varsinkin kaupunk1oloissa ja pohojanmaalla:D

• ei hell

ensinnäkään me ei yritetä pelotella ketaan mutta jos joku 70v tulee kesken maalauksen niin kyllä se seuraavana päivänä ojasta löytyy

• näitä nähnyt!
        ei hell kirjoitti:

ensinnäkään me ei yritetä pelotella ketaan mutta jos joku 70v tulee kesken maalauksen niin kyllä se seuraavana päivänä ojasta löytyy

Hesalaisena tunnen tyypit Suuria suustaan pieniä maan kamaralla:D Mitäs siitä se kuuluu nuoruuteen, kyll se järki vielä kasvaa, nyt vaivaa vaan l a p s u u s!

• pipokas
        näitä nähnyt! kirjoitti:

Hesalaisena tunnen tyypit Suuria suustaan pieniä maan kamaralla:D Mitäs siitä se kuuluu nuoruuteen, kyll se järki vielä kasvaa, nyt vaivaa vaan l a p s u u s!

Ohoh hyviä öitä, vanhan jauhajille........

• ´nöfnöf
        näitä nähnyt! kirjoitti:

Mitä v*tun pieniä maan kamaralla??! Tunnen monta jo kolmekybästä jätkää jotka maalaa seinii kauniimmaks ku tollane paskanharmaa.. ja jos joku tukari-porvari tulee siihe välii uikuttamaan nii siit ei hyvää seuraa.. ja jos joku sanoo MEITÄ väkivaltasiks nii kattoisitte omin silmin mitä kytät(poliisit teiän senioreiden kielellä) tekee meille jos piirrän vaikka kukan seinään?!

• hdfhrhjttj
        näitä nähnyt! kirjoitti:

suu on ehkä suuuri mut ainakin oon nuori toisin ku te laitoksessa asuvat housuunne paskovat harmaanaamat... ja elän muuten viel pitkään toisin ku te et revi siit sönkkö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe