pitäs kieltää lailla.rekat ei oo ku tien tukkoja ja kuskit ainasia ruikuttajia....on liukasta, ...hekilöautot kiusaa,...ja blaa blaa...
kaikki
10
1906
Vastaukset
- oli aivan
uusi ja ennenkuulumaton kannanotto,en ole keneltäkään ennen kuullut/lukenut näin viisasta tekstiä,olen kanssasi samaa mieltä.olenkin ihmetellyt miksi ne rekat siellä tienpäällä tekevät,varmasti tullaan toimeen ilman moisia tientukkeita,nehän saastuttavat ilmankin kun ovat dieseleitä.
- 110
Varmamielipide todeliselta likenteen asiantuntijalta, joka oma liikennekokemus on lähinä vaipohin paskantamisesta lastentuolissa mamman torikassin takapenkillä.
- jos rekat kieletään!
Talot pitää rakentaa 2m korkuiseksi kun ei pitempi puu pysty kuljettamaan työmaalle.
- morjenstellaan
tai sanotaan vaikka käsipäivää,kun kävellen tuolla vastakkain tullaan.
Ajattelitkos hakea autosi polttoaineen jerry-kannulla tuolta jalostamolta. - Netin
Kauttako meinasit hakea kaikki tarvitsemasi ruuat ja päivittäiset tavarat. Tuskin sulle hampurilainen lankoja pitkin tulee......
EI NE REKAT SIELLÄ TIEN PÄÄLLÄ TARPEETTOMASTI AJELE.....- Ottakaa huomioon
Että ei ne rekat siellä tienpäällä huvikseen ajele. Töissä ne siellä on. Ja jos annettaisi raskaan liikenteen ajella rauhassa omaa tahtiaan olisi liikenne paljon sujuvampaa.
Ottakaa huomioon kirjoitti:
Että ei ne rekat siellä tienpäällä huvikseen ajele. Töissä ne siellä on. Ja jos annettaisi raskaan liikenteen ajella rauhassa omaa tahtiaan olisi liikenne paljon sujuvampaa.
Otaksun että näitä "rekkakuskit pitäs kieltää lailla" -viestejä tänne kirjuutellaan vain provosointimielessä. Pitää olla todella tyhmä ja yksinkertainen jos kuvittelee raskaan liikenteen olevan ongelma maanteille. Vähänkin järkeä käyttävä tietää et ammattilaiset joutuvat jo ajoneuvon kokoluokankin takia jo ajattelemaan muitakin kuin itseään ja siksi parantavat liikenteen soljuvuutta. Amatöörien henkilöautoissa on tehoa ja helppokäyttöisyyttä, niillä on kiva tunkea joka väliin eikä tartte ajatella kuin itseään.
Ja kivahan on provosoivia viestejä tänne kirjoitella ku aina rekkakuskit ottaa itseensä. Koska rekkakuskeilla on ammattiylpeyttä, he nauttivat liikenteestä ja työnteosta ja ovat Rekkamiehiksi syntyneitä. Siksi he ottavat itseensä jos loukataan. Ja helppo on muitten loukata jos eivät työstään tykkää, kismittää ku toiset nauttii ajamisesta ja kulkurielämästä, ajamisen kulut maksaa virma ja helkkari, niille maksetaa vielä palkkaakin pelkästä nautinnosta!!!- vaan vaihtaa
WildChild kirjoitti:
Otaksun että näitä "rekkakuskit pitäs kieltää lailla" -viestejä tänne kirjuutellaan vain provosointimielessä. Pitää olla todella tyhmä ja yksinkertainen jos kuvittelee raskaan liikenteen olevan ongelma maanteille. Vähänkin järkeä käyttävä tietää et ammattilaiset joutuvat jo ajoneuvon kokoluokankin takia jo ajattelemaan muitakin kuin itseään ja siksi parantavat liikenteen soljuvuutta. Amatöörien henkilöautoissa on tehoa ja helppokäyttöisyyttä, niillä on kiva tunkea joka väliin eikä tartte ajatella kuin itseään.
Ja kivahan on provosoivia viestejä tänne kirjoitella ku aina rekkakuskit ottaa itseensä. Koska rekkakuskeilla on ammattiylpeyttä, he nauttivat liikenteestä ja työnteosta ja ovat Rekkamiehiksi syntyneitä. Siksi he ottavat itseensä jos loukataan. Ja helppo on muitten loukata jos eivät työstään tykkää, kismittää ku toiset nauttii ajamisesta ja kulkurielämästä, ajamisen kulut maksaa virma ja helkkari, niille maksetaa vielä palkkaakin pelkästä nautinnosta!!!Kaikenlainen turha roudaaminen pitäisi lopettaa. Kelatkaa nyt, ensin jakari hakee noudon jossain Oulusta terminaaliin, sen jälkeen runko ajaa sen pääkaupunkiseudulle, josta toinen runko ajaa romppeet takaisin Ouluun ja sitten taas jakari jakaa ne siellä. Paljonkos tuli turhia kilometrejä?
Rekkojen tilalle pullasprintterit ja tavarat suoraan jakoon. Aamulla Sprintteri hakemaan noudot ja iltapäivällä jakamaan ne suoraan. Ei noita moduuleja mihinkään tarvita, turhaa kullan vuolentaa koko touhu. - himpskutin
vaan vaihtaa kirjoitti:
Kaikenlainen turha roudaaminen pitäisi lopettaa. Kelatkaa nyt, ensin jakari hakee noudon jossain Oulusta terminaaliin, sen jälkeen runko ajaa sen pääkaupunkiseudulle, josta toinen runko ajaa romppeet takaisin Ouluun ja sitten taas jakari jakaa ne siellä. Paljonkos tuli turhia kilometrejä?
Rekkojen tilalle pullasprintterit ja tavarat suoraan jakoon. Aamulla Sprintteri hakemaan noudot ja iltapäivällä jakamaan ne suoraan. Ei noita moduuleja mihinkään tarvita, turhaa kullan vuolentaa koko touhu.Meset pitäs ekana poistaa liikenteestä...jätkät on nii saatanan kovia Rahtareita että pelottaa.on se purkele kun ootetaan vartti et pääsee purkamaan ne MOLEMMAT pulla laatikot oikeitten automiesten tapaan .siltaan tuikataan se hemmetin pritteri ETUPERRIN sit etitään huli ku ei jakseta paria n.5 kg:n laatikkoa kantaa ei perkele.
- Sultakin
Ääliö loppua leipä kaupasta ja bensa tankista jos niin kävisi! hitto mikä ruikuttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969