Airbalticin hinnoittelu?????

ikuisuuden vanki

olen katsellut airbalticin hintoja Vilnaan, en vain ymmärrä tätä hinnoittelu kun meitä on lähdössä 4 henkilöä niin hinnoittelu on tämä.

jos ostan lipun: per.lippu
1. henk. 98,61------------1 heng. 98,61
2. henk. 239,22------------1 heng. 119,61
3. henk. 412,83------------1 heng. 137,61
4. henk. 550,44------------1 heng. 137,61

eli jos ostan meille kaikille(4) lipun samalla kertaa niin hinta on 550,44 mutta jos ostan kaikille erikseen hinta on 394,44, ero on 156€ eli 39€per lippu ja sitten vielä laukuista on eri maksu mutta se nyt ei ole paljoo.

Varasin liput jokaiselle erikseen niin säästin tuon 156 euroa. kantsii olla tarkkana, en kyllä ymmärrä miksi näin, voisko joku viisas selvittää.

7

1899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro Tallinnasta

Tähän ei eläin pysty!:)

• elmariii

siis mitä on nämä kuusivarpaiset.

• Poro Tallinnasta
        elmariii kirjoitti:

siis mitä on nämä kuusivarpaiset.

eli "kuusivarpaiset" on virolaisten latvialaisista käyttämä lempi-/haukkumanimi. Sitä en tiedä, onko tuo sanonta virolaista vai mahdollisesti venäläistä alkuperää. Air Baltichan on latvialainen lentoyhtiö.

• erikseen

toivottavasti huomasit että Air Baltic nykyään veloittaa ruumaan menevät matkatavarat erikseen ellet maksa niitä lippujen yhteydessä. Moni on yllättynyt kun Riikan kentällä käsketään menemään lipputoimistoon ensin maksamaan laukku. Suomen päässä ei kuukaan sanonut mitään mutta Riikassa ovat tästä tosi tarkkoja. Tarkastivat minunkin varausta 15 minuuttia vaikka printatussa e-lipussa luki 20 K ok. Vilnassa eivät taas tsekanneet mitään.

• minäkin meen

Kun ostat erikseen on todennäköistä että teidät ripotellaan ympäri konetta yksittäisille vapaille paikoille mut kalliimmalla hinnalla on paikat rinnakkaisia. Tästä johtuu hintaero.

• Valdlauci

Taannoin katsoin Air Balticin mainostavan edullisia lentoja täältä Riiasta Italiaan. Ajattelin, että mikä ettei, pieni rentoutumisvapaa Italiassa. Koitin etsiä mainitun hintaisia lentoja. Katsoin noin viisi kuukautta eteenpäin, ja jokainen halpalento oli jo buukattu. Lähestyin Air Balticia meilillä, ja kysyin
        onko kyseessä vitsi vai onko noita edullisia paikkoja yleensäkään olemassa - No, en tietenkään saanut mitään vastausta.
        Tämä siis noin yleisesti kyseisestä firmasta...

• Expat
        Valdlauci kirjoitti:

Taannoin katsoin Air Balticin mainostavan edullisia lentoja täältä Riiasta Italiaan. Ajattelin, että mikä ettei, pieni rentoutumisvapaa Italiassa. Koitin etsiä mainitun hintaisia lentoja. Katsoin noin viisi kuukautta eteenpäin, ja jokainen halpalento oli jo buukattu. Lähestyin Air Balticia meilillä, ja kysyin
        onko kyseessä vitsi vai onko noita edullisia paikkoja yleensäkään olemassa - No, en tietenkään saanut mitään vastausta.
        Tämä siis noin yleisesti kyseisestä firmasta...

olen nimittain useasti viettanyt perheeni kanssa pitkia viikonloppuja jossain psin Eurooppaa ja lennetty on AirBalticin tarjouslipuilla. Viimeksikin marraskuussa Milanossa 3 henk. 170 Ls, mielestani vahintaankin kohtuuhintaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60