Äänestä YO-mekko

paras?mikä?

8

5621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

1 tai 3.

• mieltä

Minustakin 1 ja 3 ovat YO-mekoksi sopivimmat. Myös nro 8 jos pitää romanttisesta tyylistä. Iltis haukkuu sitä mutta se onkin väärä ikäisellä naisella - tuore ylioppilas on tarpeeksi nuori ja hehkeä pitämään noin herkkää pukua!

• mmjklms

nelonen

• mekoista:

Itse ehkä valitsisin numeron 1, joka on juhlava, mutta tarpeeksi yksinkertainen.

1) Siisti, juhlava, kaikin puolin hyvä.
      2) Muuten kaunis, mutta edestä liian avoin. Hieman "siistittynä" versiona sopisi YO-juhliinkin.
      3) Väriä lukuunottamatta kaunis ja asiallinen. Musta väri on mielestäni varsinkin kevään YO-juhliin hieman synkkä, ja violetti taas klassiseen tilaisuuteen (jonka valokuvia katsellaan vielä vuosien päästäkin) ihan liian trendikäs.
      4) Outo. Ei sovi YO-juhliin kuin ehkä jollekin oikein persoonalliselle tyypille.
      5) Liian avoin ja hieman liian lyhytkin. Kankaasta tulee mieleen ennemminkin hääpuku.
      6) kts. numero 3
      7) Klassinen ja kaunis, mutta liian avoin. Olkaimellisena ja hieman vähemmän avoimena mallina sopisi hyvin.
      8) kts. numero 5

• olkaimeton

onko YO-juhliin sopiva sitten tuollainen olkaimeton mekko? Jos tuo olisi edestä vähän korkeammalla ja helma polven alapuolelle? Liian paljastava? (hiukseni ovat auki kiharalla sitten, pitkät hiukset nimenomaan) (että olakimet eivät edes näkyisi vaikka ne olisikin)

• edellinen
        olkaimeton kirjoitti:

onko YO-juhliin sopiva sitten tuollainen olkaimeton mekko? Jos tuo olisi edestä vähän korkeammalla ja helma polven alapuolelle? Liian paljastava? (hiukseni ovat auki kiharalla sitten, pitkät hiukset nimenomaan) (että olakimet eivät edes näkyisi vaikka ne olisikin)

...sopisi, jos ei vaan ole liian paljastava. Itse laittaisin ehkä lakituksen ja muiden "virallisten" tapahtumien ajaksi mekon kanssa vaikka ohuen juhlallisen neuletakin tai huivin hartioille.

Tuo valkoinen väri ei kyllä mielestäni ole hyvä, kun se näyttää etenkin tuollaisena tyllin/pitsin tapaisesta kankaasta tehtynä ihan hääpuvulta. Mutta jonkun muun värisenä olisi kyllä varmasti ihan ok.

• sopisi
        edellinen kirjoitti:

...sopisi, jos ei vaan ole liian paljastava. Itse laittaisin ehkä lakituksen ja muiden "virallisten" tapahtumien ajaksi mekon kanssa vaikka ohuen juhlallisen neuletakin tai huivin hartioille.

Tuo valkoinen väri ei kyllä mielestäni ole hyvä, kun se näyttää etenkin tuollaisena tyllin/pitsin tapaisesta kankaasta tehtynä ihan hääpuvulta. Mutta jonkun muun värisenä olisi kyllä varmasti ihan ok.

yo-juhliin. Seiska on kaunis juhlavan ulkonäkönsä ansiosta. Kevyt huivi hartioille itse lakitustilaisuuteen, niin ei liian paljastava.

• intrauser

Käykää tsekkaamassa Riihimäellä Studio Senja Keskuskatu 6, täynnä upeita mekkoja, pitkiä iltapukuja jne. ja kaikki alle 100eur :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33