Mikähän osaamattomien ja kirjoituskyvyttömien ketju tämä on.
Kävin 50 ketjulla. Yli 200 viestiä työssäkäyvillä!
Kirjoita itse, sanotte. Olen joskus yrittänytkin ja saanut kyllä vastauksiakin.
Pohtikaa edes syitä kanssani. Maalaismies, Jopel ja minä itse, saavat vapautuksen.
Vain 28 viestiä!
39
2972
Vastaukset
- viestien
runsaus ole mikään tae niiden sisälläänpitämästä informaatiosta. Muutaman sanan heitot eivät paljon kenenkään tietoisuutta laajenna.
Luonnollisesti nuoremmilla on myös tietokoneita paljon enemmän, kuin tämänikäisillä. - ei käyty kursseja
viestimme ei sisällä tietoa
sellaisia me vähät olemme. - Höpön höpön
Näistä 28:sta suurin osa asiattomia.
En soita ystävilleni kertoakseni juoneeni aamukahvin tai ulkolämpötilan.
Yksinkertaisesti, asialliset keskustelijat eivät
viihdy tässä seurassa.- vaivaa,
kun kerran pitää lukea aamukahvin juonnit,sekä ulkolämpötilat täältä palstoilta.
- Höpön höpön
vaivaa, kirjoitti:
kun kerran pitää lukea aamukahvin juonnit,sekä ulkolämpötilat täältä palstoilta.
En koskaan enää avaa tiettyjen ihmisten aloittamia ketjuja.
Se on minun uteliaisuuttani, entäpä sinun? - iso asia
vaivaa, kirjoitti:
saada kertoa kuulumisiaan, sairauksia, säätä ym., ei kaikilla ole livessä ystäviä. Käykääpä uudella seniorinetti foorumilla, siellä on kekitytty säähän, arkisiin tekemisiin ja kuviin. Tämä kahvipirtti on korkeaa tasoa siihen verrattuna.
Mutta tilaus oli sillekin varmaan, moni valittaa että täällä suomi 24:ssä on syrjitty ja kiusattu. - katsoppas
vaivaa, kirjoitti:
tuonne 80-vuotiaiden palstalle.
Ei yhtään viestiä tänään vielä. Tosi huonosti asiat on siellä.
Taitaa olla niin, että hyvä jos 5 % sen ikäisistä uskaltaa tietokoneeseen koskeakaan.
Täytynee odottaa 10 vuotta, niin että tämän palstan kirjoittajat siirtyvät sinne, niin ehkä sielläkin vilkastuu. - Höpön höpön
iso asia kirjoitti:
saada kertoa kuulumisiaan, sairauksia, säätä ym., ei kaikilla ole livessä ystäviä. Käykääpä uudella seniorinetti foorumilla, siellä on kekitytty säähän, arkisiin tekemisiin ja kuviin. Tämä kahvipirtti on korkeaa tasoa siihen verrattuna.
Mutta tilaus oli sillekin varmaan, moni valittaa että täällä suomi 24:ssä on syrjitty ja kiusattu.Tasosta en tiedä, mutta karkuun juoksen näitä
marketeissa lyllertäviä paksukaisia.
Luulisi yksinäisten kaipaavan mielenkiintosta keskustelua, eikä p----n puhumista.
Kiinnostavia foorumeita netissä on Höpön höpön kirjoitti:
Tasosta en tiedä, mutta karkuun juoksen näitä
marketeissa lyllertäviä paksukaisia.
Luulisi yksinäisten kaipaavan mielenkiintosta keskustelua, eikä p----n puhumista.
Kiinnostavia foorumeita netissä onnetistä löytyy, ehkä Sinullekin mieleinen?
Noista marketeissa pyörivistä paksukaisista hyötyy kauppias, samaa rahaa sinne kantavat, kuin Sinäkin, joten juokse vaan karkuun aivan vapaasti.
Onko nämä edellä mainitut Sinun tapaasi keskustella, en oikein tykkää tavastasi morkata ja miksi niin teet, valinta on Sinun mitä luet, mitä et.
- 60+ ja melkein
yhtäpaljon kuin 40 , ei huonosti ollenkaan.
Työnantajana olisin huolissani noiden viiskymppisten takia.
Lähes kaikki viestit on kirjoitettu työaikana.
Toivottavasti he vielä sentää käyvät työssä.
Ei eläkkeelle tuossa iässä vielä pääse.
Pitäisi olla työaikana muutakin tekemistä kuin luritella jonninjoutavia.- 1943
sitä pienet perässä. Eli kun ministerit lähettelevät tekstiviestejä, viiskymppiset keskustelevat netissä- työaikana. Tuolla viiskymppisten puolella ei monta kertaa ole mitään keskustelua. Yksi heittää sanan, toinen toisen.
Kúin kottaraisen kotona - juhlittaessa.
- Siksi
Enimmät halut täällä kirjoittelemisiin kaikkosivat aikanaan eripuraisuuksien johdosta. Sitten puri kahvipirtti.
Vaan odotamma uusia innostumisia. - kai75
säilynyt, jonkinlainen!
Eläkeelä runsaasti askareita,ei edes kerkiä poveensa rykäisemään.
Tekisi mieleni sanoa 50 kirjoittaa työaikana ja työnantajan ajalla.
Uteliaana seurannut ympärillä tapahtuvia asioita, tapahtumia.
Eteenpäin menneet asiat toimitettu perille feis to feis.
Tuuli kun kävi jäljelle jäi tuulenhumina.
Kiitti ja lukemisiin.- Katselijatar
50 suurin os työssä ja ruudulla päivästä päivään 8 h siinä on joskus kiva katkaista työtä ja rentoutua jättämällä viesti, meillä on vielä kunnonhoitamista keskipäivällä ja muutenkin ei tässä koneella mikään suuri ilo ole istua kun uloskin voi mennä..
Ei kai ketään kuitenkaan 'piiskata' vastailemaan jos ei mitään sanomista avattuihin keskusteluihin ole,
ei se määrä vaan laatu, edelleenkin.
- Oisit sit
maininnut myös erään naisihmisen.
- aloitusta , että
tälläinenkin pilkkaaja ja häväisijä saa täällä jatkaa.
- aloitusta että
Ruuneperi kirjoitti:
Ketä tai keitä, missä ja milloin, olen loukannut tai häväissyt?
rajoittuneisuutesi rajoittelee ja antaa armon kirjoittajille sinulle mieluisille ja vähättelee törkeästi taidottomaksi osaamattomaksi ne vähät mitä täällä enää ovat.
aloitusta että kirjoitti:
rajoittuneisuutesi rajoittelee ja antaa armon kirjoittajille sinulle mieluisille ja vähättelee törkeästi taidottomaksi osaamattomaksi ne vähät mitä täällä enää ovat.
Lukijoita kuitenkin ja joku kirjoittajakin!
- Miettiskä
Siis, korvaako määrä laadun?
Onko sanan tai kahden vastaus keskustelua?
Onko se, että tehdään joutavanpäiväisiä aloituksia, keskustelua?
Onko se, että saadaan sivulle mahdollisimman monta uutta otsikkoa, asiallista tai asiatonta, järkevää tai typerää, keskustelua?
Onko otsikkojen määrä itseisarvo, oli sisällys mitä tahansa?
Samasta asiasta voi hieman muunnellen tehdä vaikka kuinka monta uutta aloitusta, ainoana tarkoituksena sivun nopea täyttö.
PS. Millä oikeudella sinä & kumppanit saatte vapautuksen? Tyhmänylpeyttä, sanon minä. Ja, sitäpaitsi, mikä sinä olet tekemään päätöksiä toisten puolesta? Oletko saanut valtuutuksen? Ei kerinnyt ihan 28 juttua tähän aloitukseen tämän päivän aikana, mutta lähelle meni.
Hyvä Ruuneperi.piristystä olisi mukava saada näihinkin keskusteluihin. Sään nyt näkee kun ikkunasta ulos katsoo, siellä sataa. Mielialakin pyrkii olemaan verrannollinen säähän.Kertokaa mitä hauskaa Teille on tapahtunut. Kerokaa vaikka vitsi, niin voisi joskus nauraakin.
- toivomus sinulla
tämä totistakin totisempaa! Sen vitsin joku kuitenkin ottaa henkilökohtaisena loukkauksena.
Olen pohtinut mutta en ymmärrä miksi Ruuneperin, Jopelin eikä Maalaismiehen tarvitse pohtia.
Kannataa kyllä kaikkien pohtia aloituksiaan, sillä melkein sataprosenttisesti niihin vastataan. On se niin väärin, että toiset pohtivat pohtimattomiin kysymyksiin vastauksia.- uusittu
ajattelin, että kaikkea sitä kannattaakin miettiä, kuten sitä, miksi ei minun viestiini kukaan vastaa.
Monesti olen miettinyt tältä palstalta häviämistä.
Humorintajuni on erilainen kuin palstan vartijoiden.
Perustelematon poisto tuntuu pahalta, koska
en ole mieletäni rikkonut sääntöjä.
Viestejä luetaan ehkä huolimattomasti.
Jo väärän sannan käyttäminen otsikossa riittää poistoon.
Vitsien kirjoitteleminen on ajanhukkaa, varsinkin jos ne on kopioituja tai lainattuja.
Kaupoista saa vitsikirjoja ja onhan niille omia nettisivujakin. Sinne vaan, joka vitsejä kaipaa.
Keskustelupalstalla aloituksen pitäisi olla sen verran ärsyttävä, että kommentteja syntyy.
Huonokin aloitus saattaa poikia hyvän keskustelun, jos vastauskommentit ovat hyviä.
Aloitusviestin ei siis tarvitse saada kuin yksi hyvä vastaus, niin juttu lähtee liikkeelle ja rönsyilee vaikka minne.
Jonkun se aloitus täytyy kuitenkin tehdä.
- fiiuliN
Juuri sinun ylimielisyytesi toisia kirjoittajia kohtaan oli yksi syy palstalla lopettamiseeni kirjoittelun muodossa.
Harvoin täällä käynkään, mikä lie nyt ajanut.
Ehkä syy oli siinä kun Mariabingoon ei päässyt sisälle ja kaipasin jotain ajankulua.
Törmäsin heti sinun omaasi ja muutaman toisen kehumiseen... ettäs kehtaat , sanon vaan.- mieltä
Ylimielisyyttäkö? Johtuneeko tuo kertomasi kuitenkin mm. meidän keskustelijoidemme erilaisista senhetkisestä huumorintajustamme, joistakin sananvalinnoista vain. Itse olen pannut kohdallani sellaisen merkille. Häntä pitää lukea joskus myös useampaan kertaan ymmärtääkseen sanomansa. Lopputulokseksi sitten jää, mikä milloinkin, minun omista mielialoistakin riippuen. Yleisesti ottaen selkeää sanomaa skriivailee, mielestäni. Ja tämä vain kannanottona tässä.
- tympii
ymmärrän fiiulin ettet täällä viihtynyt,
- Maalaismies*
tympii kirjoitti:
ymmärrän fiiulin ettet täällä viihtynyt,
Vaikka sanotaankin ettei haukku haavaa tee, niin monet kuitenkin kertovat jättäneensä palstan (miten niin jättäneet, kun palstalla sen kertovat) haukkujen tähden. Kehujen tähden en ole havainnut kenenkään poistuneen.
Ja sitten, nikittömiä on mahdoton kehua. Miltä kuullostaa jos kirjoitan: Naulan kantaan - tympii hieno mielipiteesi!
Ei onnistu kehuminen ei niin millään. Tympii kun yrittää. - fiiuliN
Maalaismies* kirjoitti:
Vaikka sanotaankin ettei haukku haavaa tee, niin monet kuitenkin kertovat jättäneensä palstan (miten niin jättäneet, kun palstalla sen kertovat) haukkujen tähden. Kehujen tähden en ole havainnut kenenkään poistuneen.
Ja sitten, nikittömiä on mahdoton kehua. Miltä kuullostaa jos kirjoitan: Naulan kantaan - tympii hieno mielipiteesi!
Ei onnistu kehuminen ei niin millään. Tympii kun yrittää.Sanoin mielipiteeni joita en nykyisin ole paljoakaan tänne levitellyt. En jokapäivä edes ole "ovia avannut".
Lueskelen vain silloin tällöin kun miellyttävämpää tekemistäkään ei ole.
Täällä on monia hyviä asioitten avaajia, ja on tyhmintä nostaa jalustalle pari, tai oikeastaan kolme heidän joukostaan.
Muistuu mieleeni kun yhteinen risteily oli tehty löytäneeni täältä maininnat ettei muut matkalla KESKUSTELLEET kuin "minä ja hän"
Haukkumisesta ei ole minkäänlaista mainintaa poistumiseni syistä, mutta aliarvioimiset jotka lähtevät asiaa tuntemattoman käsistä, eivät piristä ketään.
Kuka kaipaa kehuja- ei kukaan- miksi sitten muutamaa täytyy kehua.
Taitaa vallata täälläkin tyyli joka näkyy jopa hallituksen keskuudessa, kun itse törppäilee sallitaan toisenkin törppäily, ja kaveri on mitä parhain.
aloitus, ärsyttävä, epäselvä on tilaa hyökätä eri syillä, aloittajalla mahdollisuus olla ölövinä ja selvitä melko kuivin nahoin.
Olikohan tämä sellainen?Olen nähnyt keväisiä uittoja ja kuvauksia niistä.
Minusta tilanne oli palstalla vähän tällainen.
Uittomies lyö tarvittaessa puoshakansa tukkiin ja työtää sen liikkeelle, koko suma purkautuu.
Minun sanallinen puoshakani iski jonkun herkkänahkaisen henkiseen istumalihakseen ja voihkaisujakin kuului.
Suma lähti liikkeelle sanatölväisystäni ja kulki viestijoessa hiljaa lipuen eteennpäin, muiden avulla.
Ei tunnu hyvältä, jos kauniissa kevätsäässä puhkeaa hirmumyrsky. Edellisen jälkeen tuntuu kuitenkin tyyni, aurinkoinen kevätsää, vieläkin ihanammalta.
Antakaa vanhan variksen, Ruuneperin, rääkäista joukossanne, kyllä se räkättirastaiden ja laululintujenkin osalle tulee vuoro.
Päämääräni ei ole loukata. Ärsyttää kyllä hiukan haluan! Palstan "tukkisumia" inhoten.
Ruune- Loukata haluat,
Ruuneperi kirjoitti:
Olen nähnyt keväisiä uittoja ja kuvauksia niistä.
Minusta tilanne oli palstalla vähän tällainen.
Uittomies lyö tarvittaessa puoshakansa tukkiin ja työtää sen liikkeelle, koko suma purkautuu.
Minun sanallinen puoshakani iski jonkun herkkänahkaisen henkiseen istumalihakseen ja voihkaisujakin kuului.
Suma lähti liikkeelle sanatölväisystäni ja kulki viestijoessa hiljaa lipuen eteennpäin, muiden avulla.
Ei tunnu hyvältä, jos kauniissa kevätsäässä puhkeaa hirmumyrsky. Edellisen jälkeen tuntuu kuitenkin tyyni, aurinkoinen kevätsää, vieläkin ihanammalta.
Antakaa vanhan variksen, Ruuneperin, rääkäista joukossanne, kyllä se räkättirastaiden ja laululintujenkin osalle tulee vuoro.
Päämääräni ei ole loukata. Ärsyttää kyllä hiukan haluan! Palstan "tukkisumia" inhoten.
Ruunese on aina nähty!
Istumalihakseesi kipeä koukku itsellesikin!
- pelokkuus
yhtenä syynä, plokikeskustelun vähäisyys johtuu kuulemma suomalaisessa keskustelukulttuurissa olevasta kosto meiningistä sanoipa mitätahansa
ja tekipä mitätahansa kaikki kostetaan vielä aikoin päästä.
Kitkeränä päivänä ei pitäisi konetta avata.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889