Puhtia perjantakii ite kullennii!
Ynnä kiitokset barbadokselle, Oskulle sekä aahoohoolle henk. koht. kommenteista aiempaan avaukseen. Arvostan suunnattomasti sitä, että vastasitte minulle itselleni tavallisen kuittauksen sijaan.
Lienen kai väärässä porukassa, koskei tuo viina NIIN kauhia peikko oo, ku vertaa sitä tähän masikseen, johon taas koitetaan uutta roppii.
Tiijä häntä, kumpi sairauksista on pahempi; kumpaanenkii invalidisoivat inehmon työkyvyttömäks iha yhtälailla, veikkaan, jot masis ehkä vielä enemmän.
Oiskii pitänny sillon aikoinaan ruveta kirjuuttaan siel masis-palstalla, mut kus A oli kans pikkune riesa ja täl palstal oli vireempää porukkaa, ni juutuin tänne. Noh, vaivaahan tuo A eelleen ja tiedän, ettei sovi masikseen, mutta...
On eräs riemu; vormulat alkaa, onhan kaikilla tallentimet valmiina, jollei jaksa epäinhimillisiin aikoihin lähetyksii kattoo, niin, maksukortin kaa, tietty!
Terkut myös Jaatiselle, no hard feelings, OK?
PE 14.03.-08
11
528
Vastaukset
- Eeva-Leena
Raittiina. Karibi, ollaan samankaltaisia. Minä syön myös masennuslääkkeitä.. Alkoholiongelma ja m asennus ei ole parhaimpia yhdistelmiä.. Yritetään pinnistellä.
Raitista päivää ja iloista mieltä kaikille!- kertoa psykiatrille
myös alkoholinkäytöstään, ja rehellisesti.
Jaksamista sinulle, päivä kerrallaan. - Eeva-Leena
kertoa psykiatrille kirjoitti:
myös alkoholinkäytöstään, ja rehellisesti.
Jaksamista sinulle, päivä kerrallaan.Karibide,psykiatri tietää ja on ottanut huomioon.
Jaxuja.
- barbados
Täälläkin raitis ihminen. koitahan eeva-leena jaksaa se kyllä kannattaa.
- Oskari2
Yritän viikonvaihteen aikana laittaa Sinulle sähköpostis.
On taas muutamana päivänä tökkinyt pahasti toi sähköposti, mutta nyt näyttää jo valoisammalta.
Raittiita terveisiä palstalaisille. kuin tuulahdus pitkästä aikaa.Täällä sitä vaan raittiina kesää odotellaan.Kyllä aika rientää,että ei meinaa perässä pysyä.
karbidi:Mitenkäs on sinun savuttomuus sujunut,toivottavasti olet onnistunut pysymään tupakasta erossa.
Oskari2 omat terkut.Sinulle paljon aurinkoisia ja toivottavasti iloisia päiviä:)
Sitten onnitteluja,jos sattuu pitkään ketjussamme mukana ollut Pa.pio palstaa katselemaan,niin sinulle Paljon Onnea merkkipäiväsi johdosta:)
Ja tietysti sherifille ynnä kaikille vuosien aikana tutuiksi tulleille ketjulaisille ja palstalaisille terkkuja ja aurinkoisia keväisiä päiviä. Ja raittiita päiviä heille jotka raittiina haluavat elää.Itse jatkan jo hyväksi havaitsemallani linjalla,elikkäs raittiina.t pörri- aahoohoo
Kevät on koittanu kun Pörriäinen tupsahti palstalle! Kiva kun sinustakin kuuluu jotain ja pelkkää hyvää taitaa kuuluakin.
aahoohoo kirjoitti:
Kevät on koittanu kun Pörriäinen tupsahti palstalle! Kiva kun sinustakin kuuluu jotain ja pelkkää hyvää taitaa kuuluakin.
kevät on. Se on vain päivien kysymys,koska ensimmäist kevään kukat kukkivat:)Tarkoitukseni oli laittaa vain tuo yksi viesti,mutta samapa tuo jos laitan nyt useamman,kun kerran palstalle tulin.
Samanlainen säheltäjä olen kuin ennenkin:)Tohellan sinne,tänne milloin mitäkin.Töitä tehdessähän se suuri osa minun ajastani menee.Ja ilon aihetta minulla on vielä sekin,että syksyllä syntyy 5 lapsenlapseni,jotenka olen oikein mummojen mummo:)
Kuinka sinä olet voinut? Toivottavasti elämäsi sujuu mukavaan malliin.t pörri- aahoohoo
pörri.1 kirjoitti:
kevät on. Se on vain päivien kysymys,koska ensimmäist kevään kukat kukkivat:)Tarkoitukseni oli laittaa vain tuo yksi viesti,mutta samapa tuo jos laitan nyt useamman,kun kerran palstalle tulin.
Samanlainen säheltäjä olen kuin ennenkin:)Tohellan sinne,tänne milloin mitäkin.Töitä tehdessähän se suuri osa minun ajastani menee.Ja ilon aihetta minulla on vielä sekin,että syksyllä syntyy 5 lapsenlapseni,jotenka olen oikein mummojen mummo:)
Kuinka sinä olet voinut? Toivottavasti elämäsi sujuu mukavaan malliin.t pörriMukavasti menee ja koko talvi on mennyt huimaa vauhtia. Ei ne turhaan puhu, että vauhti kiihtyy loppua kohti:)
Lapsenlapsista minulla ei ole tietoakaan (olisikohan pitänyt poikia opastaa) mutta lasten kanssa vietän työpäivät ja se kyllä pitää virkeänä. Mukavaa on se työ mitä teen - oppii jotain itsekin. Kyllä ne kakrut on sitten ihmeellisiä. Monet naurut olen nauranut kaikille sattumuksille - paitsi tänä aamuna ei nauratanut: sain potkupallon suoraan kaaliin. Vähän nesteet hölskähti, mutta eihän tämä pää mokomasta ole moksiskaan - tukka vain meni sekaisin.
- aahoohoo
Minä laitan herätyksen vormuloita varten - en tallentimelta kato ja eväät haen kisoja varten jo tänään. Jotakin hyvää ja kevyttä pitää olla. Heti tulee sipsit mieleen mutta oon yrittäny sikspäkkiä pienentää joten ne täytyy jättää hyllyyn - samoten kaljat sun muut.
Olen joskus miettiny tuota ikuisuuskysymystä oliko masennus ensin ja sitten alkoholismi - vai toisin päin. Olen lakannu ajattelemasta. Ihan on peen hailee kumpi oli syy ja kumpi seuraus - paras ainakin minulle on etten alkoholiin kajoo. Jos juomaan rupeen, se on tämän tädin loppu.
Mutta Karbidi. Minun äitini joskus sanoi, että "kyllä se Aurinko paistaa vielä risukasaankin". Muunnan sen sanonnan sinulle sopivaksi: kyllä se Aurinko paistaa vielä risupartaankin. Vitsi-vitsi-vitsi, elä suutu hyvä mies!
A
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039