Viikon suosituin kysymys lienee ollut;"Vieläkö luotetaan Kanervaan"?
Itse ihmettelen tämän päivän ajatustapaa,seksistisistä viesteistä menee luottamus?
Lyhyt on kansan muisti,mitä tekikään aikoinaan Juhantalo?Se oli mielestäni sitä,mistä ainakin minulla luottamus menee.Vaan hänenkin suhteensa kansa oli toista mieltä,siellä sitä Eduskunnassa istutaan.
Onko Kanervassa jotain sellaista joka ärsyttää enemmän?Huom, en lukeudu hänen ihailioihinsa,kiinnostaa vaan tietää,mitä ajatellaan?
Onko luottoa?
8
447
Vastaukset
- Maalaismies*
New Yorkin kuvernööri erosi omasta tahdostaan töppäilyidensä paljastuttua. Kanervan pitäisi ymmärtää myös erota. Tuossa asemassa pitää olla uskottava. Mies, joka sekoilee yksityisissä asioissaan ei ole pätevä hoitamaan kansakunnan etua. Hän ei voi kelvollisesti edustaa maataan eikä puoluettaan.
Jos kaksi täysi-ikäistä ihmistä kirjoittelee toisilleen yksityisasioistaan, ei kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista, olivatpa ammatit mitkä tahansa.
Ongelmia tulee, jos toinen ei pidä kunniassa yhteisiä salaisuuksia.
Ongelmia tulee, jos toisella on yhteiskunnallisista asioista tietoa ja suu ei pysy supussa. ( Meillä ei ole vielä sellaista tietoa, mutta muualla on vuotoja ollut.)
Pelkkä epäilyskin on jo aika paha juttu.
Paljonko tärkeä henkilö käyttää enegiaansa tuollaisten asioiden mietiskelyyn.
Parempaakin tekemistä varmaan olisi.
Käsi sydämelle.
Paljonko menee tällaisen pienen toisarvoisen jutun kirjoittamiseen aikaa ja paljonko menee aikaa mietiskelyyn, mitä toiset ajattelee sepustuksestani ja saanko vastauksia?
Ministerin työaika on 24h/vrk.
On se vaan sen verran tärkeä työ, ettei pitäisi olla varaa noin lapsellisiin asioihin.
Vaikka julkisesti on annettu anteeksi, en usko että luottamus on palannut.
Joka kerran kun hänen naamansa näkyy julkisuudessa, lähes kaiki ajattelevat, että ai tuo on SE Kanerva.
Se jyrsii luottamusta.
Uskoisin, että lähtölaskenta on alkanut.- TakaVuosina
Onhan Kanerva menneinäkin vuosina ollut samasta asiasta framilla, ei siitä luottamus mene vaan ainakin iltapäivälehtien myynti nousee, nekin ovat sensaatiohakuisia.
Molemmat lehdet suorastaan kilpailee kohuotsikoista, ja kansa ostaa, lie jomman kumman lehden ehdotus, jos levikki on laantumaan päin.
(sisäistä naurua)) - Maksammeko me?
TakaVuosina kirjoitti:
Onhan Kanerva menneinäkin vuosina ollut samasta asiasta framilla, ei siitä luottamus mene vaan ainakin iltapäivälehtien myynti nousee, nekin ovat sensaatiohakuisia.
Molemmat lehdet suorastaan kilpailee kohuotsikoista, ja kansa ostaa, lie jomman kumman lehden ehdotus, jos levikki on laantumaan päin.
(sisäistä naurua))ne tekstiviestit, kun hän soittelee työkännykällä?!!!!!!!!!!!!!!
- kai75
Maksammeko me? kirjoitti:
ne tekstiviestit, kun hän soittelee työkännykällä?!!!!!!!!!!!!!!
ne maksaisi.
Jos soittelle ja textailee.
Kansan kukkaro on avoin josta ottaa/tai laittaa laskun. - Monella on
kai75 kirjoitti:
ne maksaisi.
Jos soittelle ja textailee.
Kansan kukkaro on avoin josta ottaa/tai laittaa laskun.Kauan aikaa sitten, kun vielä oli työsuhdepuhelin minullakin, kuukausipalkan päälle lisättiin muistaakseni noin 100 mk ja siitä sitten vero.
Sillä puhelimella sai sitten soitella omia puheluja niin paljon kuin halusi.
Mitä lienee nykyään hinta ja onko kansanedustajilla moinen systeemi?
- eetu a
Nyt on taas kerran kohu, kolmen kuukauden päästä kukaan ei muista. Olihan Kanervalla aikaisemminkin tekstarisekoilua ja missi mikälie Jasmin Mäntylä haettiin poliisivoimin hänen asuntonsa oven takaa yöllä. Aikansa kohuttiin asia unohtui ja Kanervasta tuli taas kerran ministeri.
Kuka muistaa edes mikä oli tämän herran nimi, jonka naisystävä kokoomuksen kustantamasta virka-asunnosta käsin harrasti itsensä myyntiä. Eduskuntaan tämäkin mies äänestettiin.
Juhantalon rötöstelyt ovat vaipuneet unholaan ja kuka muista enää Häkämiehen toilailut .
Puhtoisia poikia taitaa eduskunnasta löytyä hyvin vähän. - tarkkasilmä
Maamme päättäjillä näkyy olevan ketunhäntä kainalossa joka asiassa.
Pidetään suurta mekkalaa ja väkisin esillä Kanervan, Vanhasen, Saarelan ym. seksiasioita ja näin viedään kansan kiinnostus toisaalle. Tuolla harhauttamismenetelmällä voitiin sitten vaivihkaa järjestellä nytkin ministerien uudet palkankorotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889