palsta on edelleen mykkä. Kaskinen ja Närpes tilalle !
15.3
3
461
Vastaukset
- jokunen vaan
Se vaan on niin, että monellako loppujen lopuksi Kristiinassa on edes netti, sit vastustetaan kaikkea uutta, niinku Ydinvoimalaa. Ehdottomasti sellainen sinne tarvitaan, muuten niin kuolevaan kylään. Kristiinan mökkiläisenä mua harmittaa se, että siellä ei toimi edes liikkuva laajakaista, kun ei ole 3G aluetta.
- ilo
Älä kyttää vaan siittä vaan kirjottelemaan,
niin ei ole enää mykkä.
Johan on kummaa porukkaa, taitaa olla ulkopaikka
kuntalaisia kun noin valittaa.
Paikkakuntalaisilla ei ole aikaa istua netin ääres ja valittaa. Kyllä tekemistä löytyy kun
nostaa perseensä ja lähtee liikenteeseen. - rynaaminen :
kasköö rulettaa :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745