Voe Kehvo ja Räimä soikoon!!!!

BadMyntton

Kylläpä minä olen hauska mies! Olen tässä lipsauttanut suuhuni hieman yrttisnapsia ja pari olutta ja nyt minusta alkaa tuntua että minä se vasta hauska olenkin! Minun juttuni ovat vertaansa vailla ja olen ihan varma että äsken myös vaimollani suu nytkähti kun kerroin jonkun tosi hyvän jutun...en nyt muista mikä se oli, mutta varmasti itseni tuntien tosi hyvä! Voi skönde! Onkohan täällä olemassa ketään läheskään yhtä hauskaa kuin minä olen? Olis kyllä tosi mahtavaa jos sellainen löytyis, mutta vähän se on sama kun yrittäis Kallavettä tyhjentää reikäsellä ämpärillä on sen verran niikun mahotonta!!! Voi juupeli että minnuu nakrattaa!!!! Ei tapella eihän jooks pooks?

6

752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta jokos osaat pieruiskia ikeniis. :)

• BadMyntton

mutta yritän opettoo koiralle josko se viitis:) On se vaan hieno poika! Se on niin hieno että hienompaa saa ehtiä!

• kyllä hauska mies. Ei taida toista sinun veroistasi löytyä ;).

Minä en osaa olla hauska. Toisten hauskuudulle osaan nauraa sitäkin paremmin. Saatan nauraa sellasillekin asioille joille se ei olis suotavaa.

• s.t.a.

Kertokee hyvät ihmiset mitä R Ä I M Ä tarkoittaa. Siis ihan suomalaisena ilmaisuna, ei mitään paikkakuntia tähän, kiitos. Sillä tiedän että sen niminen paikkakunta on jossain Siilinjärvellä (?).

Minulla on mielikuva että räimä tai räimät liittyy hevosen valjaisiin. Jotkin hihnat? Luokista aisoihin, tai sitten setolkasta aisoihin? Vai oliko räimä se nahkaremmi jolla länget sidotaan, ei kai?

Koetin googlata mutta ei sellaista vastausta tullut eteen minkä olisin tunnistanut lapsuuteni suomen (Savon?) kielestä.

Siis tietoa jos joku vaikka sattuisi sanan 'ymmärtämään'. Vanha kansa on suvustani kuollut, siis he jotka sanaa käyttivät, enkä itse muista millään :)

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2120
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2100
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      122
      2001
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      78
      1715
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1678
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      239
      1555
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1279
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe