en ole nyt varma onko tämänkaltaista Raamatussa:PILKA OSUU VIELÄ OMAAN NILKAAN.
sananlasku
4
204
Vastaukset
- Daniel 1
1 Sam 3:13 : "Minä ilmoitan hänelle, että minä tuomitsen hänen sukunsa ikuisiksi ajoiksi sen rikoksen tähden, kun hän tiesi poikiensa pilkkaavan Jumalaa eikä pitänyt heitä kurissa."
Siis ei ainoastaan oma pilkka kierry omaan nilkkaan, vaan isä on vastuussa lastensa pilkasta ja esim. OPETTAJA oppilaidensa pilkasta.- umpihetero.
se, että katsoo jumalan "ohjanneen" hevosen potkaisemaan nuorta tyttöä niin, että tämä kuolee? varsinkin kun tuo tyttö ei ole varsinaisesti pilkannut jumalaa vaan hänen palvelijaansa. onko tarina sinulle tuttu?
- Daniel 1
umpihetero. kirjoitti:
se, että katsoo jumalan "ohjanneen" hevosen potkaisemaan nuorta tyttöä niin, että tämä kuolee? varsinkin kun tuo tyttö ei ole varsinaisesti pilkannut jumalaa vaan hänen palvelijaansa. onko tarina sinulle tuttu?
Mietipä tätä. Ja ennenkuin vastaat, katso myös Matt 12 : 36,37.
- kaikille uskoville
Snl.37:1-2
"Älä vihastu pahain tähden, älä kadehdi väärintekijöitä.Sillä niinkuin heinä heidät pian niitetään pois, ja he lakastuvat niinkuin vihanta ruoho."
Ps.1:
1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.
3 Hän on kuin puu, vetten äärelle istutettu: se antaa hedelmän ajallaan, eivätkä sen lehdet lakastu. Hän menestyy kaikissa toimissaan.
4 Niin ei käy jumalattomien. He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5 Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
6 Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.
Ole siunattu, aksu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889