Montako uutta ajatusta

nomena

ajattelet päivässä? Niitä entisiä on ainakin kymmeniä tuhansia. Kerropa joku ihan oma ajatuksesi.

17

3347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

niitä on laidasta laitaan ihan joka päivä. Nyt mietityttää laiffin kohtalo kun mysteeri alkaa pyöriä täällä.

• sinun puhurix

väen vängällä saada täällä riita aikaiseksi?
        Jos sinulla ei ole muuta mietittävää kuin laiffin kohtalo niin aika huonolla tolalla on asiasi :)

• mieti laiffin kohtaloa. Täällähän on vilkastunut kummasti, liekö sheriffin syytä :).

Muutama vuosi sitten chatin "ilmo"-keskustelupalstalla ja chat-keskustelupalstalla kirjoitelleena muistelen jo hymyssä suin sitä aikaa. Siellä jos missä kirjoitukset lähti pikavauhtia lippahivoon. Sheriffi ja ylläpito joutui uurastamaan yötä päivää. Parin viime vuoden poistot ei ole mitään siihen verrattuna. Minä olin ja olen pahin narisija poistoista. Minunkin narinat huiskahti hyvin äkkiä taivaantuuliin... siellä sun täällä :).

Enemmän minä olin huolissani laiffin kohtalosta kun niin paljon laiffareita siirtyi uudelle palstalleen. Tällä palstalla helmikuu hiljeni ihan täysin. Kuollutta oli.

• Puhurix
        sinun puhurix kirjoitti:

väen vängällä saada täällä riita aikaiseksi?
        Jos sinulla ei ole muuta mietittävää kuin laiffin kohtalo niin aika huonolla tolalla on asiasi :)

kaffepalstan kohtaloa? Täytyy sanoa, että ei ole ikinä täällä ollut ongelmia muiden kuin mysteerin kanssa mulla.

• Puhurix
        Mariet kirjoitti:

mieti laiffin kohtaloa. Täällähän on vilkastunut kummasti, liekö sheriffin syytä :).

Muutama vuosi sitten chatin "ilmo"-keskustelupalstalla ja chat-keskustelupalstalla kirjoitelleena muistelen jo hymyssä suin sitä aikaa. Siellä jos missä kirjoitukset lähti pikavauhtia lippahivoon. Sheriffi ja ylläpito joutui uurastamaan yötä päivää. Parin viime vuoden poistot ei ole mitään siihen verrattuna. Minä olin ja olen pahin narisija poistoista. Minunkin narinat huiskahti hyvin äkkiä taivaantuuliin... siellä sun täällä :).

Enemmän minä olin huolissani laiffin kohtalosta kun niin paljon laiffareita siirtyi uudelle palstalleen. Tällä palstalla helmikuu hiljeni ihan täysin. Kuollutta oli.

Kahvila vaan sai aika nolon lopun aikoinaan.

• jatkuvasti

ettei palstailu saa mennä liian vakavaksi. Itsellesikö?

• muistinvirkistykseksi

saattohoitosi viime lokakuulta. Joo kyllä tämä näyttää joillekkinn menevän säännöllisin väliajoin liian vakavaksi.

• Tämä ei nyt ihan uusi ajatus ole mutten enää etsimällä etsi ja hae elämältä jotain saavuttamatonta. Olen saanut nähdä ja kokea tähän ikään asti ihan tarpeeksi.

Matkan varrella on myös tullut paljon lisää ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta moniin ajatuksiin. Nuorempana sitä oli paljon ehdottomampi.
      Toisaalta olen huomannut joidenkin asioiden ärsyttävän herkemmin kuin ennen.

• palstaa lukiessa olen toivonut ja ajatellut, älkää ihmiset jaksako riidellä. Kevät tulossa ja kaikkea. :)Ollaan ihmisiksi, kirjoitellaan siellä missä kirjoitellaan, ei pilkattaisi, ei nimiteltäisi eikä syyllistettäisi ketään luulojen perusteella.
      Mahdotonta toiveajatteluako?

• vihdoin elämä

mieti olettamustasi, se on yhtä absurdi kuin muutkin juttusi.

• heittää yli

"samaan aikaan hän oli kirjautuneena ja viestejä antamassa samassa foorumissa missä sinäkin kirjoittelet...ei ole vaikeaa yhdistää asioita kun ilkeämielinen puskahuutelu alkoi samaan aikaan. Ihmeellinen sattuma. "

Siis pitääkö täällä välttyäkseen syytöksiltä tarkastaa ennen kirjoittelua ja kirjoittelun aikana kaikki foorumit, ettei siellä kukaan vaan puskaile ???

Voiko jollekin oikeasti nousta virtuaali päähän ?
        Voiko joku oikeasti tarkkailla muita foorumeita ja niiden kirjoittajia, kuitenkaan itse kirjoittelematta siellä?

• toiveajattelua.....:DDDD

• meidän

harhaisten on täällä ollessa.Yhdessä ollaan vahvoja!

• kanssasiko! anna minun nauraa. Sinähän jo sekoilit poistoista ja hypit kiroilusta käyttäytymiseen. Kuka sinua on henkilökohtaisesti herjannut, olisi mukava nähdä suorat sanat eikä taas luulotteluja.

Toivottavasti toi sanontasi "epäilit" myöskin pitää paikkansa.

Vainoharhaisuus on muuten vakava sairaus.
        En edes jaksa hymyillä sinulle enään.

• Jos vielä pistäisit sen oman vastauksesi mihin vastasin.Sinua otti pannuun haaremiin kuuluminen ja jos se ei pidä paikkansa niin miksi otit pultit ja jos taas kuulut niin eihän tässä ole mitään epäselvää. Kumpi sinua ottaa enemmän kupoliin se että mahdollisesti olen oikeassa vai se että sinä et kuulu siihen haaremiin.

• ookkona ihan pönttö. Sinuahan se haaremi tuntuu rassaavan ja mun kuva taikka melkein täysikänen kakarani sulle taikka muillekkaan kuulu. Käykös sua kateeksi jokin mun asia. Tilulii vaan sulle.... Voin suositella että napsi niitä punasia marjoja ennemmin ku että otat sinisiä huppuus.

• yopollo

hetkellä maailmassa on alun seitsemättä miljardia ihmistä ja sitten vielä ennen eläneet päälle, ja jokainen ajattelee päivittäin vaikka mitä, on todella vaikeaa perustella itselleen että olisi ensimmäinen ja ainoa jonka päähän olisi syntynyt joku tietty ajatus.

Asiasta voi varmistua, kun lukee mitä niiltä muutamalta jotka osasivat kirjoittaa pari, kolme vuosituhatta sitten, on näihin päiviin säästynyt kaikkien sotien ja kirjarovioiden jälkeen. Ihan samoja ajatuksia joita nytkin jokainen pitää suurimpina oivalluksinaan, ja usein vielä antiikin kirjoittajat muotoilivat ne nykyisiä paremmin.

Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2120
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2090
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      122
      2001
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      77
      1699
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1678
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      239
      1555
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1269
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe