Hyvät aamut kaikille!
Huomasin, että kukaan ei ole vielä tehnyt avausta tälle keväiselle sunnuntaille, joten uskaltauduin.
Teen tämän rohkean teon ilman viinahöyryjä ja tietoisena siitä, että kukaan ei siitä pahastu, vaan innostuvat ilmoitautumaan kukin oman tilanteensa.
Sunnuntai 16.03.2008
11
711
Vastaukset
- barbados
Huomenta vaan minunkin puolesta.Raittiina täälläkin ollaan ja aletaan valmistelemaan lapsia virpomis kuntoon ja aletaan oottelemaan jospa oven taakse tulis pikku noitia (tällä kertaa ne eivät olekkaan näköharhoja) :D
- åpoi
kevät keikkuen tulevi,mutta minä en horju enkä haise vanahalle viinalle
- Eeva-Leena
Raittiina ollaan. Viikko juomatta ja nyt ensimmäinen raitis viikonloppu aikoihin. En edes muista koska olisin ollut viikonlopun juomatta..
Raitista talvista ulkoilupäivää päivää kaikille.
menneksi,ilmottaudutaan sitten.Selvinpäin täällä ihastelen hmm,keväistä lumisadetta:)
Virvon varvon vitsallani,tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks.t pörri- åpoi
niin se aika rientää, kolomevuotta sitten eka kerran virvottiin varvottiin tälläpalstalla
minusta sillon oli vauhikkaampi meno ja runosuonet sykki itekelläki
noh aikasa kutaki
- Oolofi
Puhdasta sellaista.
Päivää pätkähti joo ei mennyt hyvin toi F-1 sirkus, kyrsii. Mut hei raittiina siitä saa kaksinverroin parempaa hih.
Ois se kamalaa jos ois krapula. Raitista keväistä sunnuntaita koko sakille!
ps. se alakaa kohta taas auringon ottoilimat baadenbaaden tuolissa uima-altaan vieressä tai sitten rannalla naisia "suojelemassa". Jess!!- aahoohoo
Laitoin hetkeksi silmät kiinni ja näin sheriffin juoksevan valkoisella hietikolla hidastetuin loikin Hasselhofin tapaan, kohti tyrskyjen keskellä vienolla äänellä apua huudahtelevaa veden armoille joutunutta vaaleahiuksista potentiaalista pelastettavaa. Ah.
- veska58
muuta viserrä,olis ollu synti herätä kankkusesa aamulla.No joo,sullahan on heleppo homma ku nuo paatenpaatenit on viime kesältä jo valasmiina ulukona (pehemusteineen).Altaasta sun kannattas luoda ne sinilevät ja-homeet nyt pois ku ne on vielä vähä jääsä.Raitista kevättä kaikille lukijoille.
- aahoohoo
Ensimmäistäkään noitaa ei käyny ovella - ihan jo mietin tokko niitä on olemassakaan, vaan kun kävin peilin edessä niin johan löyty - onneks oli selvin päin.
A
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1032944En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361849- 101844
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3881701Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039