Läheiselläni on vahva parkinson-epäilys, tutkimukset vielä hieman kesken. Olen lukenut, että erilaiset lihaskrampit voivat kuulua taudin kuvaan. Vapinaa ei ole ollut, mutta äärimmäistä jäykkyyttä ja hitautta sitäkin enemmän. Nyt kuvaan ovat astuneet etenkin jalkoihin kohdistuvat lihaskrampit. Venyttelyä on kokeiltu, hieman auttaa. Onko kellään kokemuksia, millä voisi vielä helpottaa/vähentää lihaskramppeja? Onko jotain luontaistuotteita tai liikkeitä/liikuntamuotoja helpotukseen? Käsittääkseni Levodopa voi auttaa hieman, mutta tätä lääkitystä kun ei ole vielä aloitettu varman diagnoosin puuttuessa. Tuntuu, että tauti etenee melkoisella vauhdilla.
lihaskrampeista ym.
sivusta seuraava
3
2835
Vastaukset
- itse olen saanut
Että syödä rautatabletteja, vaikka hemoglobiini näyttäisikin hyvältä.
Aluksi ajatus tuntui järjettömältä, mutta parin viikon rautatablettien syönnin jälkeen krampit tosiaan alkoivat vähentyä.
En tiedä, mihin tuo perustuu, mutta mulla se auttoi. Eikä siitä haittaakaan ole.- pellis12
Itselläni mangnesium on auttanut kramppeihin. Hierontaakin voisi kokeilla
- tl52
kova kipu kuuluu tähän tautiin minulla on vasenkäsi kipeä (hermosärky)nukkumisesta ei tule mitään
on levottomat jalat mikä olis tähän apu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764