Hei te jotka olette allergisia tai yliherkkiä korianterille, voitteko juoda early gray teetä? Tuossa teessä on bergamottiöljyä ja ole nyt alkanut epäillä, että en kestä myöskään sitä, korianterin lisäksi.
Tuota bergamottiahan käytetään hajusteenakin ja itse epäilenkin, että oireita minulle tulee myös joistain rasvoista yms. Mistä löytyisi tietoa missä kaikissa tuota bergamottia käytetään?
korianteri ja bergamotti
mymeli myy
1
861
Vastaukset
- silmukka
hei, mulla on kans tuo korianteriallergia ja muistaakseni olen juonut tuota teetä, saamatta mitään oireita..tietysti yksilöllistähän kaikki on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745