Täsä ohjeet:
1. Aseta kumppanisi(mies tai nainen) tiskipöydälle tai vaikka auton konepellille, pyllistävään asentoon!
2. Käske tämän puristella pallejasi niin kauan, että seuraa seisokki!
3. Survo peli esinahat taakse vedettynä, jompaan kumpaan reikään hartaasti!
4. Anna palaa!½
5. Muista säännöt 1-4!
Onko kysyttävää?
perseeseen vedon alkeet
7
6536
Vastaukset
- Nimetön
mitäs sitten kun mut oikeesti raiskattiin perseeseen. maaailmahan siinä mureni:pieni nainen kun olin tuli ihan yllättäen tää veto. kiihottaako. mua satttu niin mielettömästi. itketti. mureni sirpaleiksi koko maailma.
- SeBBuuuUU
miten olis yks pano?
- Iinuliini.
Im not a gayman, becouse i im hetero! Pitääkö vielä suamentaa? Enought for you?
- Ei persereikään
Persereikä ei ole tarkoitettu panemiseen, siellä haisee paska. Vain hullu panee sinne.
- suppo77
tosimiehellä pienestä paskanhajusta vaan tahti kiihtyy.
- 1316
Minulla ainakaan ei kivesten puristelusta seuraa erektio. Kyllä se peniksen hyväilystä tule.
- Anonyymi
Sääntö 6. Spermat pitää aina laskea mahdollisimman syvälle suoleen.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712